Με τιμή από 36.370 ευρώ ξεκινά το νέο Toyota Hilux με τον εξηλεκτρισμένο πετρελαιοκινητήρα, ενώ στο κορυφαίο μοντέλο η τιμή του εκκινεί από τις 55.1.70 ευρώ. Στην γκάμα του δημοφιλούς pickup της ιαπωνικής φίρμας περιλαμβάνονται όλοι οι τύποι αμαξωμάτων (Single Cab, Extra Cab, Double Cab) και μετάδοσης (6τάχυτο χειροκίνητο ή αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων) και αποκλειστικά σε συνδυασμό με 4κίνηση.
Τιμές νέου Toyota Hilux:
- Advance Single Cab: τιμή από 36.370 ευρώ
- Advance Extra Cab: τιμή από 38.200 ευρώ
- Advance Double Cab: τιμή από 39.900 ευρώ
- Cruiser Extra Cab: τιμή από 43.170 ευρώ (6ΑΤ από 44.970 ευρώ)
- Cruiser Double Cab: τιμή από 45.070 ευρώ (6ΑΤ από 48.270 ευρώ)
- Invincible Double Cab: τιμή από 49.070 ευρώ (6AT από 52.270 ευρώ)
- GR Sport Double Cab 6ΑΤ: τιμή από 55.170 ευρώ
Στον εξοπλισμό της βασικής έκδοσης Advance ανήκουν αυτόνομο φρενάρισμα, υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας, Adaptive Cruise Control, κάμερα οπισθοπορείας, αυτόματη λειτουργία προβολέων, ηλεκτρικά παράθυρα και καθρέπτες, air condition και σύστημα πολυμέσων.
Από τις πιο κύριες αλλαγές του εκσυγχρονισμένου Toyota Hilux αφορά τον ήπια υβριδικό πετρελαιοκινητήρα των 2.8 λτ. Το 48V Hybrid αποτελείται από μια ηλεκτρογεννήτρια – μίζα, την μπαταρία ιόντων λιθίου 48V και το μετατροπέα DC-DC. Τα εξαρτήματα είναι απλά ως προς την ενσωμάτωσή τους και κατασκευασμένα για να αντέχουν σε σκληρές συνθήκες. Η ηλεκτρογεννήτρια όταν φορτίζεται παρέχει ισχύ έως 16 PS και 65 Nm ροπής. Η μπαταρία ιόντων λιθίου 48V έχει χωρητικότητα 4,3Ah, ζυγίζει 7,6 κιλά και είναι τοποθετημένη κάτω από τα πίσω καθίσματα.
Ο 4κύλινδρος, 16βάλβιδος turbo diesel των 2.755 κ.εκ. αποδίδει 204 άλογα στις 3.400 σ.α.λ. και 420 Nm στις 1.400-3.400 σ.α.λ. Με το χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων επιταχύνει στο 0-100 χλμ./ώρα σε 10,1 δλ. και φτάνει τα 175 χλμ./ώρα τελικής. Με το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων ανεβαίνει η ροπή στα 500 Nm στις 1.600-2.800 σ.α.λ., με 0-100 χλμ./ώρα σε 10,7 δλ. και ίδια μέγιστη ταχύτητα με το χειροκίνητο. Σύμφωνα με την Toyota η επιτάχυνση είναι πιο ομαλή, ενώ βοηθά και στο να ξεπερνά εμπόδια το Hilux, μέσω και της μείωσης του ρελαντί στις 600 σ.α.λ. (720 σ.α.λ. πριν). Παράλληλα ο οδηγός πληροφορείται για το υβριδικό σύστημα μέσω της οθόνης πολλαπλών πληροφοριών του πίνακα οργάνων.
Μία ακόμα αλλαγή που φέρει το Hilux Hybrid 48V, αφορά το γεγονός ότι είναι το πρώτο Hilux που διαθέτει το Multi-Terrain Select. Οι ρυθμίσεις Sand, Mud, Rock, Dirt, Snow και Auto προσαρμόζουν ανάλογα τα συστήματα ελέγχου μετάδοσης κίνησης – δύναμης κίνησης, ανάρτησης και πίεσης πέδησης – για να βελτιώσουν την πρόσφυση, την ευελιξία και τη σταθερότητα σε διαφορετικές συνθήκες οδήγησης. Τα προγράμματα Sand, Mud, Rock και το Auto μπορούν να εμπλακούν όταν το Hilux βρίσκεται στις κοντές σχέσεις L4. Στο Dirt, Sand, Mud, Deep Snow και Auto μπορούν να χρησιμοποιηθούν στο H4.