H M2 κρατάει ακόμα το χειροκίνητο οχυρό, προσφέροντας 6άρι μηχανικό κιβώτιο (με πολύ μεγάλη εμπορική επιτυχία μάλιστα) δίπλα στο 8άρι αυτόματο. Η BMW, ωστόσο, δίνει μόνο την πρώτη επιλογή, σε μια έκδοση υπερ-περιορισμένης παραγωγής για το Μεξικό.
Η M2 Coupe 30 Years Edition γιορτάζει 30 χρόνια λειτουργίας της BMW στους λάτιν γείτονες των Η.Π.Α., δίνοντας την ευκαιρία σε μόλις 30 αγοραστές να απολαύσουν τις ειδικές ματ βαφές Frozen Portimao Blau και Frozen Pure Grey. Οι «30άρες» G87 είναι φουλ-έξτρα εξοπλισμένες, κάτι που σημαίνει ότι το M Driver’s Package είναι στάνταρ και δίνει στο εσωτερικό τα τρομερά προαιρετικά μπάκετ της Recaro, που μοιάζουν παρμένα από κάποια αγωνιστική M3 του DTM. Φυσικά στο εσωτερικό, δεν θα μπορούσε να μην τραβάει όλα τα βλέμματα η κεντρική κονσόλα. Συγκεκριμένα, ο λεβιές της 6τάχυτης μηχανικής μετάδοσης. Μαζί του, το τρίτο αλουμινένιο πεντάλ δίπλα σε γκάζι και φρένο, για το «ποδόλουτρο» με τον συμπλέκτη.
Κάτω από το καπό βρίσκουμε απαράλλαχτο τον S58 3.0λιτρο εξακύλινδρο εν σειρά twinturbo, απόδοσης 480 ίππων στις 6.250 σ.α.λ. και 550 Nm στις 2.650-6.130 σ.α.λ. Το 6άρι χειροκίνητο χάνει κατιτίς στο 0-100 χλμ./ώρα (4,2 δλ. αντί 4,0 δλ. με το 8άρι Steptronic), αλλά ποιος νοιάζεται (και σιγά τη διαφορά, βασικά); Η παρουσία του πακέτου M Driver’s σημαίνει ότι ο κόφτης τελικής μετατοπίζεται στα 285 χλμ./ώρα (από 250), με την επίδοση φυσικά να αποτελεί ρεκόρ για τη M2.
Η τιμή της M2 Coupe 30 Years Edition τοποθετείται στα 2,15 εκατομμύρια πέσος, που ισοδυναμούν με 100.645 ευρώ. Δεδομένης της εξαιρετικά περιορισμένης παραγωγής των 30 κομματιών, η BMW δεν θα δυσκολευτεί να βρει αγοραστές.