Τα Audi RS 6 και RS 7 είναι από τα ισχυρότερα και ταχύτερα αυτοκίνητα που μπορεί να αποκτήσει ένας οικογενειάρχης. Για την ακρίβεια, από τα ελάχιστα που συνδυάζουν πρακτικότητα και επιδόσεις supercar. Ειδικά το RS 7, προσφέρει την πιο δυναμική εφαρμογή του τετράθυρου κουπέ αμαξώματος και συγκαταλέγεται στα πιο καλαίσθητα σχέδια της κατηγορίας.
Όλως παραδόξως, το σχήμα του RS 7 ενέπνευσε εγκράτεια στη Mansory και κατάφερε να γλιτώσει από τις ακρότητες του Γερμανού βελτιωτή. Κόντρα σε ό,τι έχουμε συνηθίσει, ακόμα και ενάντια στο DNA της εταιρίας, το πακέτο που ετοίμασαν για το κουπέ-σεντάν από το Ίνγκολσταντ όχι μόνο δεν το καταστρέφει οπτικά, αλλά το αναβαθμίζει! Ένα «τόσο-όσο» αεροδυναμικό πακέτο από ανθρακονήματα περιβάλλει το αμάξωμα, μέσω του splitter στον εμπρός προφυλακτήρα, τον διαχύτη στον πίσω και τα side skirts, ενώ εντύπωση προκαλεί η παντελής έλλειψη spoiler. Οι 23άρες ζάντες συνοδεύονται από φινίρισμα carbon (δίχως να είναι ανθρακονημάτινες), η ανάρτηση εμφανίζεται χαμηλωμένη και οι πολύγωνες απολήξεις των τετραπλών απολήξεων ολοκληρώνουν τις ιδιαίτερα εύστοχες παρεμβάσεις των Γερμανών.
Το κατάμαυρο (επίσης εξαιρετικά εύστοχη επιλογή χρωματισμού) παρουσιαστικό κρύβει βελτιώσεις και στον 4.0 V8 twinturbo, ο οποίος διαθέτει πλέον αναπρογραμματισμένο εγκέφαλο και νέο σύστημα εξαγωγής. Αλλαγές που αρκούν για να αυξήσουν την απόδοση από τα 600 άλογα και 850 Nm, στους 780 ίππους και τα 1.000 Nm ροπής. Η έξτρα δύναμη κατεβάζει το χρόνο που απαιτείται για την εμφάνιση των πρώτων 100 χλμ./ώρα στο ψηφιακό κοντέρ, από τα 3,6 δλ. σε «στρογγυλά» 3,0. Η τελική ταχύτητα ακολουθεί αυξητικές τάσεις, περιοριζόμενη ηλεκτρονικά στα 330 χλμ./ώρα πια (αντί των 250 χλμ./ώρα του εργοστασίου).