Έπειτα από μια μακρά περίοδο με teasers, κατασκοπευτικές φώτο και σταδιακή τεχνική παρουσίαση του αυτοκινήτου, η Lamborghini πραγματοποίησε επιτέλους την πρεμιέρα της διαδόχου της Aventador. Revuelto το όνομά της, υβριδική η αρχιτεκτονική, 1.015 άλογα η ισχύς, ισχυρότερη Lambo παραγωγής όλων των εποχών ο τίτλος της.
Η Revuelto εγκαινιάζει μια νέα σχεδιαστική τάση για τις δημιουργίες της Sant’Agata, με την αεροδυναμική και τις παραπομπές στα μαχητικά αεροσκάφη σε πρώτο πλάνο. Το μοτίβο των οριζόντιων «Y» που βλέπουμε στα φωτιστικά σώματα, για παράδειγμα, εμπνέεται από τις γραμμές του F-35 Lightning. Στο εμπρός μέρος βλέπουμε μια πολύ πιο επιθετική προσέγγιση συγκριτικά με την Aventador, που θυμίζει αρκετά τη Sian. Πλάι δεσπόζουν οι μεγάλες εισαγωγές για την ψύξη του μοτέρ, ενώ πίσω το εξαγωνικό μοτίβο των εξατμίσεων, τα μακριά φωτιστικά σώματα και ο θεόρατος διαχύτης κυριαρχούν, με τα ενεργά αεροδυναμικά βοηθήματα να κάνουν όλη τη δουλειά στο πάτωμα και πάνω από τις διπλές εξατμίσεις.
Η Lamborghini αναφέρει πως η Revuelto προβάλλει 61% λιγότερη αντίσταση στον αέρα και παράγει 60% περισσότερη κάθετη δύναμη, μεγιστοποιώντας την επαφή των ελαστικών (265/35/R20 μπροστά, 345/30/R21 πίσω) με το οδόστρωμα και εξασφαλίζοντας τεράστια επίπεδα πρόσφυσης, δίχως να απαιτείται η παρουσία σταθερής αεροτομής.
Στο εσωτερικό συναντάμε εξίσου ριζικές αλλαγές συγκριτικά με την Aventador. Ο ψηφιακός πίνακας οργάνων των 12,3 ιντσών παίρνει θέση πίσω από το flat bottomed τιμόνι, έχοντας δίπλα του μια κεκλιμένη οθόνη αφής 8,4 ιντσών να καταλαμβάνει το μεγαλύτερο μέρος της κεντρικής κονσόλας, ενώ μια μακρόστενη 9,1 ιντσών αναλαμβάνει να ενημερώνει τον συνοδηγό. Οι οθόνες παίζουν καίριο ρόλο στον έλεγχο των επιμέρους συστημάτων, καθώς η Revuelto προσφέρει 7 διαφορετικά προγράμματα οδήγησης και αρκετές υπο-επιλογές, που φτάνουν το συνολικό αριθμό των διαθέσιμων modes στους 13!
Μέσα από αυτές, ο οδηγός έχει τη δυνατότητα να παραμετροποιεί τη λειτουργία των αεροδυναμικών βοηθημάτων, της ανάρτησης, της μετάδοσης και, φυσικά, του ισχυρότερου κινητήρα που έχει φορέσει ποτέ Lamborghini. Ένας νέος ολοκαίνουργιος ατμοσφαιρικός 6.5 V12 αναλαμβάνει το θερμικό μέρος του υβριδικού συνόλου, με απόδοση 815 ίππων στις 9.250 σ.α.λ. και 725 Nm στις 6.750 σ.α.λ. Ισχύς που σηματοδοτεί αύξηση 35 ίππων από την πιο δυνατή Aventador (την LP 780-4 Ultimae) και σχεδόν ισοφαρίζει την ακραία Essenza SCV12 των 820 ίππων, η οποία ωστόσο δεν μπορεί να κυκλοφορήσει σε δημόσιο δρόμο. Σημειωτέον, το βάρος των 218 κιλών είναι 17 κιλά λιγότερο σε σύγκριση με τον V12 της Aventador.
Δυο ηλεκτροκινητήρες 150 ίππων και 350 Nm έκαστος τροφοδοτούν τους εμπρός τροχούς, ενώ ένας ακόμα 150 Nm που τοποθετείται πάνω από το νέο 8άρι αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, συνδράμει το έργο του V12 στην ενεργοποίηση του πίσω άξονα. Η νέα μετάδοση τοποθετείται εγκάρσια πίσω από τον κινητήρα (στο διαμήκη ο V12), απελευθερώνοντας χώρο για τη μπαταρία ιόντων-λιθίου 3,8 kWh στο τούνελ.
Όλα αυτά συνεργάζονται για την παραγωγή περισσότερων από 1.000 ίππους, σηματοδοτώντας την πρώτη φορά που μια Lambo καταφέρνει να σπάσει αυτό το φράγμα! Η συνολική ισχύς ανέρχεται στα 1.015 άλογα και επιταχύνει τη Revuelto στα πρώτα 100 χλμ./ώρα, εντός μόλις 2,5 δλ. (άλλο ένα ρεκόρ για τους «ταύρους»). Τα 200 χλμ./ώρα από στάση έρχονται σε λιγότερο από 7,0 δλ. και η τελική ξεπερνά τα 350 χλμ./ώρα, ενώ όταν η μπαταρία είναι πλήρως φορτισμένη μπορεί να διανύσει περίπου 10 χλμ. μόνο με το ρεύμα.