Η BMW M2 είναι από τα αυτοκίνητα που γενικά, δεν λες ότι χρειάζονται παραπάνω δύναμη. Παράλληλα όμως, είναι και ένα από αυτά που παίρνουν παραπάνω άλογα με την πρώτη ευκαιρία. Οι ιδανικές συνθήκες για εσωτερικό σπαραγμό με τη M4 CSL, όταν προκύπτουν G87 σαν τη συγκεκριμένη.
Μας έρχεται από τη βρετανική TRE και οι διαφορές σε σχέση με την εργοστασιακή M2 «βγάζουν μάτι», χάρις στο ανθρακονημάτινο αεροδυναμικό πακέτο TR87 που αποτελείται από splitter και ακροπτερύγια στον εμπρός προφυλακτήρα, πλαϊνές ποδιές, διαχύτη και ρυθμιζόμενη αεροτομή. Ρυθμιζόμενα είναι και ελατήρια, τα οποία συνοδεύονται από νέους βραχίονες στην ανάρτηση και ρυθμιζόμενη γωνία κάμπερ, μαζί με τροχούς 285/35 R19 μπροστά και 295/30R20 πίσω. Αλλαγές που, ολοφάνερα, βελτιώνουν τόσο την παραγωγή κάθετης δύναμης όσο και το μηχανικό κράτημα του αυτοκινήτου.
Οι εν λόγω αναβαθμίσεις δεν θα είχαν τον ίδιο αντίκτυπο βέβαια, αν ο 3.0λιτρος εν σειρά εξακύλινδρος twinturbo έμενε απαράλλαχτος. Φυσικά η έξτρα πρόσφυση θα βοηθούσε τους χρόνους πίστας, αλλά τέτοια εμφάνιση και υποδομή είναι για παραπάνω από τα 480 άλογα της εργοστασιακής M2. Εδώ μπαίνει στην εξίσωση ο νέος εγκέφαλος και η αναβαθμισμένη εξάτμιση της TRE, που ανεβάζει την απόδοση στα 570 άλογα και 665 Nm – αμφότεροι αριθμοί υψηλότεροι οποιασδήποτε εργοστασιακής M3 ή M4, περιλαμβανομένης της κορυφαίας CSL (550 άλογα και 650 Nm). Αναμενόμενα κατεβαίνουν δραματικά οι χρόνοι επιτάχυνσης, με αυτόν για το 0-100 χλμ./ώρα να πέφτει στα 3,2 δλ. (4,0 δλ. η εργοστασιακή M2, 3,4 δλ. η M4 CSL).
Όλα τα παραπάνω πάντως, κοστίζουν. Το συνολικό κόστος της μετατροπής ανέρχεται σε 17.449 λίρες (20.723 ευρώ), αν και ο υποψήφιος αγοραστής μπορεί να επιλέξει τη βελτίωση μόνο στον κινητήρα ή το στήσιμο για πιο οικονομικά.