H κουβέντα για τα 500 χλμ./ώρα έχει κοπάσει τα τελευταία χρόνια. Από εκεί που πηγαίναμε ολοταχώς για αυτό το ιστορικό ορόσημο, οι αυτοκινητοβιομηχανίες κάπου φρέναραν. Bugatti και Koenigsegg είχαν ανακοινώσει πως αποσύρονται από τα ρεκόρ ταχύτητας, αφήνοντας μόνη της τη Hennessey. Προσωρινά, όπως αποδεικνύεται, καθώς η Bugatti έκανε θεαματικό comeback με τη Mistral. Και σύμφωνα με τον Mate Rimac, έπεται συνέχεια.
Ο CEO της ιστορικής φίρμας (και της Rimac) έκανε δηλώσεις στον απόηχο του ρεκόρ ταχύτητας της Mistral, ανακοινώνοντας στην ουσία ότι νέος στόχος δεν είναι άλλος από τα 500 χλμ./ώρα. Όχι με τη Mistral, φυσικά, αλλά με την Tourbillon. Η Chiron Super Sport 300+ έφτασε πιο κοντά από κάθε άλλο αυτοκίνητο παραγωγής, όταν το 2019 έπιασε 490,48 χλμ./ώρα στην πίστα Ehra-Lessien. Επίδοση που δεν καταγράφηκε ως Ρεκόρ Γκίνες, καθότι είχε μετρηθεί μόνο προς μία κατεύθυνση. Μια ανάλογη έκδοση της Tourbillon, μετρημένη προς τις δυο κατευθύνσεις, θα μπορούσε μελλοντικά να γράψει ένα ολόκληρο κεφάλαιο στην Ιστορία της αυτοκίνησης. Ο Rimac το λέει εξάλλου, λίγο κρυπτικά: «Μπορούμε να βάλουμε το “5” μπροστά από ένα ρεκόρ ταχύτητας. Γιατί όχι; Θα το δούμε». Στα 445 χλμ./ώρα περιορίζεται ηλεκτρονικά η Tourbillon, οπότε σίγουρα υπάρχει χώρος για πολλά περισσότερα χιλιόμετρα στο κοντέρ της.
Ο Rimac ανέφερε πως το μέσο ποσό που δαπανούν οι πελάτες της Bugatti στα έξτρα της Tourbillon, ανέρχεται στις 500.000 ευρώ! Συνολικά, δηλαδή, ο μέσος αγοραστής Bugatti δίνει κατά μέσο όρο 5 εκατομμύρια ευρώ (4,5 εκατ. ευρώ τιμή αγοράς + μισό εκατ. τα έξτρα) για την αγορά μιας Tourbillon. Συνεπώς, υπάρχει και με το παραπάνω κοινό για μια ειδική έκδοση τέτοιου κόστους, στο στυλ της Chiron SS 300+ (αρκετά κοντά στην τιμή, κάπου 3,5 εκατ. ευρώ έκανε καινούργια), που θα επιδιώξει να σπάσει το φράγμα των 500 χλμ./ώρα.