«Βιδωμένη» BMW M2 από την AC Schnitzer

Η AC Schnitzer δεν αφήνει καμία BMW παραπονεμένη, πόσο μάλλον μια που προέρχεται από ρεκόρ στο Nurburgring. Η M2 αφέθηκε στα μαγικά χέρια του επίσημου βελτιωτή των Βαυαρών, αποκτώντας ακόμα μεγαλύτερη δυναμική στην πίστα και προοπτική για εξαιρετικούς χρόνους.

Οι διαφορές σε σχέση με την εργοστασιακή G87 «βγάζουν μάτι», χάρις στο ανθρακονημάτινο αεροδυναμικό πακέτο που αποτελείται από splitter και ακροπτερύγια στον εμπρός προφυλακτήρα, πλαϊνές ποδιές, διαχύτη και αεροτομή. Το καπό δημιουργεί το εφέ του φουσκώματος με το αυτοκόλλητο, ενώ νέες και επίσης ανθρακονημάτινες είναι οι απολήξεις της εξάτμισης. Οι ζάντες AC4 Lightweight Forged φτάνουν τις 20 ίντσες μπροστά και 21 πίσω, με ελαστικά 285/30 και 295/25 πίσω, συνοδευόμενες από ρυθμιζόμενο coilover kit που μπορεί να χαμηλώσει την απόσταση από το έδαφος 25-35 χλστ. μπροστά και 20-30 χλστ. πίσω. 

Όλες οι ανωτέρω βελτιώσεις έχουν το σκοπό τους, ο οποίος μόνο αισθητικός δεν είναι. Ή ακριβέστερα, όχι μόνο αισθητικός. Οι χρυσαφί ή μαύρες ζάντες είναι 35% ελαφρύτερες από τις εργοστασιακές, συμβάλλοντας στη μείωση της μη αναρτώμενης μάζας και τη βελτιστοποίηση της δουλειάς από την ανάρτηση, παρέχοντας παράλληλα πολύ καλύτερη αίσθηση και σαφήνεια στον οδηγό. Οι αεροδυναμικές προσθήκες με τη σειρά τους, προσφέρουν μια αύξηση στην κάθετη δύναμη που συνολικά φτάνει τα +115 κιλά (60 κιλά μπροστά, 55 πίσω). Προαιρετικά δε, η AC Schnitzer προσθέτει ένα «Gurney Flap» στο χείλος της πόρτας, κάτω από το spoiler, που ανεβάζει το «βίδωμα» της ουράς στα 80 κιλά (+140 κιλά σύνολο).

Στο εσωτερικό η κατάσταση εμφανίζεται πιο συγκρατημένη, καθώς οι μόνες διαφοροποιήσεις εντοπίζονται στο νέο τιμόνι με τα μεγαλύτερα αλουμινένια paddles πίσω του, τα μαρσπιέ, την πεταλιέρα και το συνδυασμό επενδύσεων Nappa-Alcantara.

Ασυνήθιστα εργοστασιακή παραμένει η κατάσταση στο μηχανοστάσιο, όπου ο 3.0λιτρος biturbo εξακύλινδρος εν σειρά παραμένει στα 460 άλογα και τα 550 Nm. Επιδόσεις δεν ανακοινώνονται, αλλά σύμφωνα με τους μηχανικούς της AC Schnitzer δεν είναι αυτό που τους ενδιέφερε. Όχι αυτές στην ευθεία, δηλαδή, καθότι το βελτιωτικό kit της M2 εξελίχθηκε με σκοπό την αύξηση της ταχύτητας στις στροφές.

Get it on Google Play Download on the App Store