Το κάστρο έπεσε: Υβριδική και η νέα Porsche 911 (+video)

Όχι ότι δεν το περιμέναμε, αλλά η επισημοποίηση του γεγονότος κάπως «χτυπάει». Η Porsche δημοσίευσε ένα teaser video από τις δοκιμές εξέλιξης της νέας 911, στην οποία τα μεγάλα νέα αφορούν την υιοθέτηση υβριδικής τεχνολογίας στην κίνησή της.

«Για πρώτη φορά στην 61χρονη ιστορία εμβληματικού μας μοντέλου, τοποθετούμε υβριδικό σύστημα κίνησης σε 911 παραγωγής», δήλωσε ο Frank Moser, αντιπρόεδρος εξέλιξης στις 911 και 718. «Μια καινοτομία επιδόσεων, που κάνει την 911 ακόμα πιο δυναμική». Λεπτομέρειες για το τεχνικό σκέλος δεν ανακοινώνονται, πέρα από ότι δεν είναι plug-in υβριδικό. Η 911 Hybrid λογικά συνδυάζει τον εξακύλινδρο boxer με ηλεκτροκινητήρα, εκτός αν έχουμε και στο θερμικό κομμάτι κοσμοϊστορικές, τετρακύλινδρες αλλαγές (τραβηγμένο σενάριο). Σίγουρα, πάντως, είναι πολύ ταχύτερη από τη σημερινή 992 Carrera S στο Nurburgring, κατεβάζοντας τον χρόνο της κατά 8,7 δλ.!

Οι Γερμανοί αναφέρουν περήφανα πως η επερχόμενη υβριδική 911, εξοπλισμένη με το προαιρετικό πακέτο Aerokit, γυρνάει την «Πράσινη Κόλαση» σε 7.16.9. Ακόμα πιο εντυπωσιακό από τα σχεδόν -9 δλ. συγκριτικά με την τωρινή 911, το γεγονός πως η 911 Hybrid ξεπερνά σε ταχύτητα εντός Nordschleiffe και την προηγούμενη 911 Turbo S (991.2) των 580 ίππων, που είχε σημειώσει 7.17.11! «Έχουμε περισσότερο κράτημα, σημαντικά μεγαλύτερη ισχύ και η απόκριση του υβριδικού συνόλου είναι πολύ μεγάλο πλεονέκτημα», δήλωσε ο δοκιμαστής και πρεσβευτής της Porsche, Jörg Bergmeister, για την επερχόμενη εκδοχή του ιστορικού sportscar από το Τσουφενχάουζεν.

Μέχρι την πρεμιέρα της 911 Hybrid, που είναι προγραμματισμένη για τις 28 Μαΐου, η Porsche μας κρατάει ζεστούς με πλάνα από τα σχεδόν 5 εκατομμύρια χιλιόμετρα δοκιμών, που έγιναν σε κάθε γωνιά του κόσμου.

 

Get it on Google Play Download on the App Store