Στα ίδια επίπεδα με το Hyundai Ioniq 5 N έρχεται το νέο Kia EV6 GT, που πλέον δεν έχει να ζηλέψει τίποτα σε ισχύ από το μέχρι πρότινος ισχυρότερο αυτοκίνητο Κορεάτη κατασκευαστή. Από εδώ και πέρα η κορυφή αφορά συγκατοίκηση, μετά το «μπουστάρισμα» που δέχτηκε το κορυφαίο EV6.
Εξωτερικά το ανανεωμένο EV6 διακρίνεται κατευθείαν από το πλήρως ανασχεδιασμένο εμπρός μέρος με τα περίτεχνα LED φώτα ημέρας. Τα νέα χρώματα στο αμάξωμα και τα σχέδια για τις 20άρες ζάντες αλουμινίου (19άρες οι πιο κάτω εκδόσεις) επίσης είναι παρόντα, ενώ πίσω μια ελαφρά αναδιαμόρφωση του προφυλακτήρα κάνει τη διαφορά. Στο εσωτερικό πέρα από τις νέες επενδύσεις και τα ποιοτικότερα υλικά, συναντάμε το ανασχεδιασμένο τιμόνι και την ενιαία κυρτή οθόνη που κυριαρχεί στο πάνω μέρος του ταμπλό. Η Kia αναφέρει παράλληλα ψηφιακό κεντρικό καθρέπτη (με κάμερα δηλαδή), καλύτερο head-up display, στάνταρ Apple CarPlay και Android Auto, αλλά και σύστημα πλοήγησης επαυξημένης πραγματικότητας.
Περνάμε τώρα στα πολύ ενδιαφέροντα. Οι δυο ηλεκτροκινητήρες του EV6 GT παράγουν πλέον 609 ίππους από 585, φτάνοντας μέχρι τους 650 για μικρά χρονικά διαστήματα μέσω overboost. Η ροπή δεν μένει παραπονεμένη, κερδίζοντας 31 Nm και φτάνοντας τα 636 Nm, αλλά ακόμα απέχει από τα 710 Nm/770 Nm του Ioniq 5 N (στάνταρ και overboosted αντίστοιχα). Αυτή, μαζί με την απουσία των ειδικών οδηγικών συστημάτων του πανίσχυρου «Νι», είναι οι κυριότερες τεχνικές διαφοροποιήσεις μεταξύ των δυο μοντέλων, ώστε να μην αλληλεπικαλυφθούν (κανιβαλιστούν, με απλά λόγια) εμπορικά. Το EV6 GT πλασάρεται ως ένα ταχύτατο grand tourer, σε αντίθεση με το πολύ πιο εστιασμένο Ioniq 5 N. Επιδόσεις δεν ανακοινώνονται, αλλά σίγουρα το νέο θα είναι ταχύτερο στο 0-100 χλμ./ώρα από τα 3,5 δλ. του απερχόμενου, ενώ η τελική ταχύτητα λογικά παραμένει ηλεκτρονικά περιοριζόμενη στα 260 χλμ./ώρα.
Η μπαταρία αριθμεί 84 kWh, ωστόσο αυτονομία προς το παρόν ακόμα δεν έχουμε. Το Ioniq 5 N πάντως, ανακοινώνεται στα 448 χλμ. Το νέο EV6 GT παρουσιάστηκε στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Λος Άντζελες, με το ευρωπαϊκό του ντεμπούτο να προγραμματίζεται για τις αρχές του επόμενου έτους.