Το πολυαναμενόμενο Hyundai Inster ήρθε επιτέλους στην Ελλάδα, με σκοπό να αλλάξει τα δεδομένα στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα και τα compact SUV τόσο με τη σχεδίαση και τα ξεχωριστά του γνωρίσματα, όσο και την τιμή.
Η τολμηρή σχεδίαση του Inster συνδυάζει μια φουτουριστική, καινοτόμο σχεδίαση με ένα ευρύχωρο εσωτερικό σε ένα μικρό αμάξωμα. Η προσωπικότητα του INSTER αναδεικνύεται με την υπογραφή των φώτων ημέρας LED, τα φλας με τα γραφικά pixels, το πίσω φως και τους προφυλακτήρες. Οι πελάτες μπορούν να διαφοροποιήσουν περαιτέρω την εμφάνιση του αυτοκινήτου, επιλέγοντας μέσα από ατσάλινες ζάντες 15 ιντσών, ζάντες αλουμινίου 15 ιντσών ή ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών ανάλογα την έκδοση. Τα χαρακτηριστικά φώτα ημέρας LED – φλας και τα πίσω φώτα με γραφικά pixel, τα φουσκωμένα του φτερά και οι δυναμικοί προφυλακτήρες με τις ποδιές συνθέτουν ένα ξεχωριστό παρουσιαστικό. Από πλευράς διαστάσεων είναι αισθητά μεγαλύτερο από το Hyundai i10, όμως με μήκος 3.825 χλστ. (3.670 χλστ. το i10), πλάτος 1.610 χλστ., ύψος 1.575 χλστ. και μεταξόνιο 2.580 χλστ. παραμένει κόμπακτ.
Το Inster Cross ξεχωρίζει για το μοναδικό του, off road παρουσιαστικό, που διανθίζεται από προστατευτικές ποδιές στους ανασχεδιασμένους προφυλακτήρες, πλαστικά προστατευτικά στην περίμετρο του αμαξώματος, νέες 17άρες ζάντες, σχάρα οροφής (προαιρετικά με ειδικές θήκες και έξτρα LED) και το αποκλειστικό Amazonas Green Matte χρώμα. Πολύ μοντέρνο είναι και το εσωτερικό. Σε αυτό κυριαρχούν οι πολλές καμπύλες επιφάνειες, ο ψηφιακός πίνακας οργάνων 10,25 ιντσών και το σύστημα πολυμέσων με οθόνη 10,25 ιντσών. Εντυπωσιακοί είναι οι χώροι στο πίσω κάθισμα, γεγονός που συμβάλλουν το μακρύ μεταξόνιο και το επίπεδο δάπεδο. Επίσης, τα καθίσματα της δεύτερης σειράς είναι διαιρούμενα 50/50 και μπορούν να σύρονται εμπρός/πίσω και να αναδιπλώνονται, μεταβάλλοντας τη χωρητικότητα του πορτ μπαγκάζ από 280 έως 351 λίτρα, ανάλογα με τις μεταφορικές απαιτήσεις.
Τόσο στο εξωτερικό όσο και στο εσωτερικό χρησιμοποιούνται βιώσιμα υλικά. Το εξωτερικό του Inster διαθέτει μαύρη γυαλιστερή ανακυκλωμένη βαφή, η οποία αντικαθιστά τη μαύρη χρωστική ουσία που χρησιμοποιείται παραδοσιακά στη μαύρη βαφή με ένα χρώμα από ανακυκλωμένα απόβλητα ελαστικά. Στο εσωτερικό χρησιμοποιούνται ανακυκλωμένα υλικά πολυαιθυλενίου (PET) από μπουκάλια και βιο-πολυπροπυλενίου που εξάγεται από ζαχαροκάλαμο.
Το Inster προσφέρεται σε δυο εκδόσεις μπαταριών και ισάριθμες ισχύος. Στη βάση τοποθετείται το Standard Range με συστοιχία 42 kWh και μοτέρ ισχύος 97 ίππων και 147 Nm. Επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε 11,7 δλ., φτάνει την τελική ταχύτητα των 140 χλμ./ώρα και με μια φόρτιση διανύει συνδυαστικά 337 χιλιόμετρα. Στην έκδοση Long Range εξοπλίζεται με μπαταρία 49 kWh και ισχυρότερο κινητήρα 115 ίππων (με ίδια ροπή). Επιταχύνει στο 0-100 χλμ./ώρα σε 10,6 δλ., η τελική του σταματά στα 150 χλμ./ώρα και η αυτονομία του φτάνει τα 370χιλιόμετρα, με μέση κατανάλωση 15,3 kWh/100 χλμ. – αμφότερες κορυφαίες τιμές για την κατηγορία. Η μέγιστη ισχύς φόρτισης φτάνει τα 120 kW και επιτρέπει φόρτιση από 10% σε 80% εντός 30 λεπτών. Σε σύνδεση με παροχή 11 kW απαιτούνται για φόρτιση 0-100% 4 ώρες για το Standard και σε 4,35 ώρες για το Long Range. Πολύ σημαντικό ακόμα ότι διαθέτει και τεχνολογία V2L, που σημαίνει ότι παρέχει ρεύμα για τη φόρτιση ηλεκτρικών συσκευών ή και πατινιού.
Πάμε τώρα στον τιμοκατάλογο. Το βασικό Inster 42 kWh 97 PS Style εκκινεί από τις 18.166 ευρώ, κατόπιν κρατικής επιδότησης και έκπτωσης 1.000 ευρώ Green Bonus Hyundai. H έκδοση με τα 115 άλογα και τη μπαταρία των 49 kWh ξεκινά από τις 19.930 ευρώ, ενώ το Inster Cross από τις 22.204 ευρώ.