Τα αυτοκίνητα με υβριδική τεχνολογία ολοένα κερδίζουν έδαφος και στην Ελλάδα, όπως αποδεικνύεται από τις ανοδικές τους πωλήσεις. Φέτος, το πρώτο 10μηνο του έτους, το μερίδιο των ταξινομήσεών τους έχει ξεπεράσει το 48%, έναντι 34% το 2023 και 26% το 2022. Οι προτάσεις συνεχώς πληθαίνουν, ενώ ειδικά όσα συνδυάζονται με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων έχουν ένα ακόμα βασικό πλεονέκτημα: κάνουν πιο ξεκούραστη την οδήγηση ειδικά στους πηγμένους δρόμους των μεγάλων αστικών κέντρων.
Ένα νέο μοντέλο που έκανε αμέσως τη διαφορά με τον πιο πετυχημένο συνδυασμό τιμής – απόδοσης κινητήρα, είναι το νέο supermini MG3 Hybrid+. Με 195 ίππoυς και τιμή από μόνο 19.950 ευρώ δεν έχει αντίπαλο και αποτελεί μια best buy αγορά στη δημοφιλή αυτή κατηγορία. Παράλληλα από την αρχική έκδοση Excite εξοπλίζεται με όλο το σύγχρονο «πακέτο», όπως είναι αυτόματο φρενάρισμα, διατήρηση λωρίδας, αυτόματη εναλλαγή μεσαίας-μεγάλης σκάλας φώτων, 6 αερόσακους, infotainment με οθόνη 10,25 ιντσών, ψηφιακό πίνακα οργάνων 7 ιντσών, αυτόματο κλιματισμό, κάμερα οπισθοπορείας, αισθητήρες παρκαρίσματος πίσω, όλες τις ηλεκτρικές ευκολίες και διάφορα ακόμα. Πρόσθετα ο κάτοχος του MG3 Hybrid+ νιώθει ακόμα περισσότερη σιγουριά με τα 7 χρόνια εγγύηση (ή 150.000 χλμ.), συν 7ετή δωρεάν οδική βοήθεια και 7 χρόνια δωρεάν έλεγχο του αυτοκινήτου.
Όπως αναφέραμε παραπάνω, σημαντικό ανταγωνιστικό – συγκριτικό πλεονέκτημα του νέου MG3 Hybrid+ αποτελεί το πολύ αποδοτικό υβριδικό του σύνολο με τη συνδυαστική απόδοση των 195 ίππων. Αυτό συνθέτουν ένα ηλεκτρικό μοτέρ 136 ίππων και 250 Nm ροπής και ο 1.500άρης ατμοσφαιρικός τετρακύλινδρος βενζινοκινητήρας κύκλου Άτκινσον των 102 ίππων και 128 Nm ροπής. Ο ηλεκτροκινητήρας τροφοδοτείται με ρεύμα από την αυτοφορτιζόμενη μπαταρία των 1,83 kWh που είναι τοποθετημένη κάτω από το πίσω κάθισμα. Ειδικά κατά την κίνηση στην πόλη, το MG3 Hybrid+ κινείται αρκετά με μόνο το ρεύμα, με αποτέλεσμα να εξοικονομείται βενζίνη. Σε τέτοιες συνθήκες καταναλώνει κοντά στα 4,5 λτ./100 χλμ., ενώ σε μεικτές διαδρομές βρίσκεται και πάλι χαμηλά, στα 5,4 λτ./100 χλμ. Πρόσθετα με εκπομπές CO2 100 γρ./χλμ. δεν πληρώνει τέλη κυκλοφορίας. Εκτός από οικονομικό σε καύσιμο είναι και σβέλτο σε επιταχύνσεις, με 0-100 χλμ./ώρα σε 8 δλ. και 80-120 χλμ./ώρα σε 5 δλ.
Ένα ακόμα βασικό πλεονέκτημα του MG3 Hybrid+ που εκτιμάται δεόντως από οδηγό και επιβάτες στους γεμάτους από λακκούβες, μπαλώματα και λοιπές ανωμαλίες δρόμους, είναι η υψηλού επιπέδου άνεση από τις αναρτήσεις. Ταυτόχρονα, ο χαμηλός θόρυβος από τον κινητήρα ενισχύει τις ξεκούραστες μετακινήσεις παρέχει το MG3 Hybrid+, εντός και εκτός πόλεως, όπου ταξιδεύει με ασφάλεια, άνεση και με ουδέτερες αντιδράσεις ακόμα και όταν ο οδηγός πιέσει περισσότερο στις στροφές.
Το MG3 Hybrid+ τοποθετείται στην κορυφή των supermini σε μήκος, αφού με 4.113 χιλιοστά είναι το μεγαλύτερο μικρό χάτσμπακ. Σχεδιαστικά εμφανίζει μοντέρνες γραμμές εξωτερικά και μινιμάλ ντιζάιν στο εσωτερικό προς όφελος της εργονομίας. Ο οδηγός λαμβάνει όλες τις πληροφορίες και χειρίζεται διάφορες λειτουργίες του αυτοκινήτου από τις οθόνες των 7 ιντσών του πίνακα οργάνων και την κεντρική αφής των 10,25 ιντσών. Όσον αφορά τους διαθέσιμους χώρους των επιβατών, άτομα με ύψος γύρω στα 1,8 μέτρα θα φιλοξενηθούν χωρίς πρόβλημα, ενώ το πορτ μπαγκάζ με χωρητικότητα 293 λίτρα είναι λίγο πιο μεγάλο από άλλων full hybrid supermini.