Ένα από τα πιο ενδιαφέροντα νέα μοντέλα που παρουσιάζονται στην Έκθεση Αυτοκινήτου του Παρισιού είναι και το νέο από άκρη σε άκρη 4ης γενιάς MX-5, για το οποίο η Mazda ανακοίνωσε κάποια επιπλέον χαρακτηριστικά. Κάτω από το μακρύ και μυώδες εμπρός καπό του φιλοξενείται ένας μικρής χωρητικότητας ατμοσφαιρικός κινητήρες SKYACTIV-G 1.5 λτ., άμεσου ψεκασμού και με υψηλή συμπίεση, ο οποίος συνδυάζεται με 6τάχυτο SKYACTIV-MT μηχανικό κιβώτιο, που στέλνει τη δύναμη φυσικά στους πίσω τροχούς. Ωστόσο για επιδόσεις, κατανάλωση κ.ο.κ., η Mazda δεν έδωσε στη δημοσιότητα κανένα στοιχείο.
Το νέο Mazda MX-5 υπέστη εξαντλητική δίαιτα και ελάφρυνε πάνω από 100 κιλά από το προγενέστερο μοντέλο, μέσω και της μείωσης των διαστάσεων (μήκος: 3.915 χλστ., πλάτος 1.730 χλστ., ύψος 1.245 χλστ. και μεταξόνιο 2.315 χλστ.) και της χρήσης αλουμινίου σε διάφορα μέρη του αμαξώματος όπως στο εμπρός και πίσω καπό, στα εμπρός φτερά, στις ενισχύσεις των προφυλακτήρων κ.α. Ακόμα και η υφασμάτινη οροφή είναι ελαφρύτερη από πριν.
Οι αναρτήσεις του νέου MX-5 αποτελούνται από διπλά ψαλίδια εμπρός και πολλαπλούς συνδέσμους πίσω, το τιμόνι είναι ηλεκτρικά υποβοηθούμενο και τα φρένα αποτελούνται από αεριζόμενους δίσκους εμπρός και απλούς δίσκους πίσω, για τα οποία η Mazda αναφέρει ότι αντιδρούν σαν να είναι προέκταση του οδηγού. Επίσης τα πεντάλ, ο επιλογέας των ταχυτήτων και όλα τα χειριστήρια είναι τοποθετημένα στις κατάλληλες θέσεις. Παράλληλα το νέο MX-5 εφοδιάζεται με 17 ιντσών ζάντες και ελαστικά διαστάσεων 205/45, ενώ το βάρος ανά άξονα είναι στην ιδανική αναλογία 50:50.