Η Kia εφαρμόζει για πρώτη φορά τη νέα ήπια υβριδική τεχνολογία της στο πρωτότυπο Optima T-Hybrid (υβριδικό turbo), το οποίο τροφοδοτείται από τον υπάρχοντα ντιζελ κινητήρα 1.7 CRDi turbo σε συνδυασμό με ένα μικρό ηλεκτροκινητήρα που αντλεί ενέργεια από μία μπαταρία, μολύβδου – άνθρακα 48V. Η νέα μονάδα επιτρέπει στο Optima T-Hybrid να οδηγείται μόνο με ηλεκτρική ενέργεια σε χαμηλές ταχύτητες αλλά και όταν ταξιδεύει με σταθερή ταχύτητα, ενώ η μπαταρία επαναφορτίζεται σε κάθε επιβράδυνση ανεξαρτήτως της ταχύτητας του οχήματος
Η ομάδα ανάπτυξης επέλεξε μπαταρίες μολύβου-άνθρακα έναντι των αντίστοιχων ιόντων λιθίου καθώς δεν απαιτούν ενεργή ψύξη, ανακυκλώνονται πιο εύκολα στο τέλος της ζωής του οχήματος και μπορούν να λειτουργήσουν πιο αποτελεσματικά σε θερμοκρασίες υπό το μηδέν.
Σε μεγάλη κυκλοφορία και στο αστικό οδικό δίκτυο, ο κινητήρας θα χρησιμοποιεί επίσης ένα σύστημα start-stop με μηδενικές εκπομπές ρύπων. Με τη βοήθεια ενός ηλεκτρικού εκκινητήρα – δυναμό που παίρνει κίνηση από ιμάντα και αντικαθιστά το συμβατικό δυναμό ο κινητήρας ξεκινά αθόρυβα και χωρίς κραδασμούς. Η μπαταρία παρέχει επίσης ενέργεια σε ένα ηλεκτρικό υπετροφοδότη, ο οποίος αυξάνει τη ροπή και την ισχύ στις χαμηλές στροφές.
Σύμφωνα με τις προκαταρτικές μετρήσεις το Kia Optima Hybrid-T εκπέμπει κάτω από 99 γρ./χλμ. CO2, επιταχύνει στο 0-100 χλμ./ώρα σε 9 δλ. και η τελική του ταχύτητα φτάνει τα 220 χλμ./ώρα (αντίστοιχα για το Optima 1.7 CRDi EcoDynamics 136 PS τα νούμερα είναι 128 γρ./χλμ, 10,2 δλ. και 220 χλμ./ώρα). Λόγω του ότι το σύστημα είναι ακόμη υπό ανάπτυξη, δεν υπάρχουν συγκεκριμένα στοιχεία απόδοσης ή οικονομίας καυσίμου. Ωστόσο, οι μηχανικοί της Kia είχαν στόχο τη μείωση των εκπομπών CO2 έως και 15%, ενώ ο ηλεκτρικός υπετροφοδότης έχει σχεδιαστεί ώστε η ισχύς να αυξάνεται από 15 έως 20%, ανάλογα με την εφαρμογή της.
Πλάνα μαζικής παραγωγής του Kia Optima Hybrid-T δεν έχουν ακόμα επιβεβαιωθεί, ενώ το εν λόγω σύστημα παραμένει υπό εξέταση για νέα μοντέλα της Kia στο μέλλον.