Το υγραέριο για την κίνηση των αυτοκινήτων έχει μπει για τα καλά στη ζωή μας, αφού εδώ και μια δεκαετία τουλάχιστον έχουν κυκλοφορήσει χιλιάδες οχήματα με κιτ LPG. Τα οφέλη που προκύπτουν από τη χρήση LPG είναι πολλαπλά, όχι μόνο για τους οδηγούς αλλά και για το περιβάλλον, τις επιχειρήσεις και το κράτος.
Δείτε ακόμη: Κάναμε 100 χιλιόμετρα με LPG και πληρώσαμε 5 ευρώ!
Οικονομία, οικολογία, ασφάλεια και επιδόσεις ήταν και είναι οι τομείς στους οποίους τα κέρδη για το αγοραστικό κοινό ήταν πολλαπλάσια με τη χρήση LPG, έναντι οποιουδήποτε άλλου καυσίμου. Η απόσβεση των χρημάτων που έχουν δοθεί για την εγκατάσταση υγραερίου γίνεται γρήγορα και το όφελος είναι άμεσο, κάθε φορά που γίνεται ανεφοδιασμός με LPG, καθώς ο οδηγός πληρώνει πολύ λιγότερα χρήματα σε σχέση με τη βενζίνη ή το πετρέλαιο.
Όσον αφορά τις αντιπροσωπείες και τους εγκαταστάτες συστημάτων είναι πλέον εμφανές ότι στα τελευταία χρόνια η καινοτομία, οι εγγυήσεις, οι πιστοποιήσεις, οι προδιαγραφές, η τεχνική υποστήριξη, τα σύγχρονα εξαρτήματα και η συνεχής και αδιάκοπη εκπαίδευση αποτέλεσαν γνώμονα για την ύπαρξή τους και την ενδυνάμωσή τους στην αγορά.
Είναι σημαντικό να αναφέρουμε ότι και η δημιουργία σύγχρονων πρατηρίων εφοδιασμού LPG σε όλη πλέον την Ελληνική επικράτεια αποτελεί μέρος της εξέλιξης της αγοράς.
Η Europegas, είναι μία από τις ηγετικές Ευρωπαϊκές εταιρείες σχεδιασμού, κατασκευής, εγκατάστασης και προώθησης συστημάτων υγραεριοκίνησης αυτοκινήτου LPG/CNG. Ας δούμε τι μας λέει ο πλέον ειδικός, ο κ. Αλέκος Σταχτούρης, υπεύθυνος της EuropeGAS Hellas, σχετικά με το τι ισχύει για τα service του LPG, μιας και πλέον χιλιάδες κόσμου το χρησιμοποιούν.
Δείτε ακόμη: Τι να γνωρίζετε πριν και μετά την τοποθέτηση LPG
«Κάθε εγκατάσταση και σύστημα υγραερίου θέλει το service του όπως ορίζει ο εγκαταστάτης και οι προδιαγραφές του κατασκευαστή. Οι εργασίες της περιοδικής συντήρησης πρέπει να αναγράφονται λεπτομερώς στο βιβλιαράκι service LPG για να ισχύουν οι εγγυήσεις και να επιτυγχάνεται η εύρυθμη λειτουργία του οχήματος.
Τα διαστήματα συντήρησης τα ορίζει ο εγκαταστάτης και συνήθως είναι στα 10-15.000 χιλιόμετρα εκτός τουλάχιστον ενός πρώτου διαγνωστικού ελέγχου στην διάρκεια των πρώτων χιλιομέτρων με το νέο καύσιμο.
Έλεγχος διαρροών υγραερίου ή αντιψυκτικού υγρού του κυκλώματος ψύξης του κινητήρα, αντικατάσταση φίλτρων αέριας και υγρής φάσης, ηλεκτρονικός έλεγχος των ρυθμίσεων, αναβάθμιση λογισμικού (εφόσον απαιτείται), συντήρηση μπεκ είναι κάποιες απαραίτητες εργασίες που πρέπει να γίνονται στα προγραμματισμένα service του συστήματος LPG του εκάστοτε οχήματος.»