Χωρίς καμία ουσιαστικά διαφορά με τα αδελφά VW up! και SEAT Mii, το Citigo διαθέτει και εκείνο την φυσικού αερίου έκδοση με την ονομασία G-TEC. Αυτή η έκδοση εφοδιάζεται με τον ίδιο 1.0 λίτρου κινητήρα του αμιγώς βενζινοκίνητου Citigo και αποδίδει 7 ίππους λιγότερους και 5 Nm ροπής (από την έκδοση των 75 ίππων), με αποτέλεσμα να υστερεί σε επιδόσεις.
Αν όμως το πεδίο σύγκρισης περάσει στην κατανάλωση και το κόστος μετακίνησης, το Citigo G-TEC παίζει εντός έδρας και κατατροπώνει το ήδη οικονομικό βενζινοκίνητο Citigo. Πιο συγκεκριμένα η έκδοση Citigo G-TEC αν κινηθεί αποκλειστικά με φυσικό αέριο απαιτεί 2,7 ευρώ για κάθε 100 χλμ. (2,9 κιλά φυσικού αερίου) κάτι που μεταφράζεται σε 4 ευρώ λιγότερα από το αμιγώς βενζινοκίνητο Citigo.
Να σημειώσουμε ότι το Citigo G-TEC δεν περιλαμβάνεται στους νέους τιμοκαταλόγους της Skoda.
Τεχνικά χαρακτηριστικά | ||
Έκδοση | 1.0 G-TEC | 1.0 75 PS |
Κινητήρας (κ.εκ.) | 999 | 999 |
Ισχύς (PS/σ.α.λ.) | 68/6.200 | 75/6.200 |
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) | 90/3.000 | 95/3.000 |
0-100 χλμ./ώρα | 16,3 | 13,2 |
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) | 164 | 171 |
Κατανάλωση (κιλά/100 χλμ.) | 2,9 (4,4*) | 4,7* |
Κατανάλωση (ευρώ/100 χλμ.)** | 2,72 (6,29) | 6,72 |
Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.) | 79 | 108 |
Τιμή που πωλούνταν στην Ελλάδα | 11.746€ | 9.769€ |
*λτ./100 χλμ., σε παρένθεση με τη βενζίνη | ||
**τιμή βενζίνης 1,43 ευρώ/λτ., GNG 0,94 ευρώ/kg |