Ο οδηγός ενός Tesla Model S σκοτώθηκε όταν ενεπλάκη σε ατύχημα και είχε ενεργοποιημένο το σύστημα αυτόνομης οδήγησης. Γεγονός που εξετάζεται από την Εθνική Υπηρεσία Οδικής Ασφάλειας NHTSA των Η.Π.Α. και για το οποίο η Tesla εξέδωσε ανακοίνωση.
Η αμερικάνικη μάρκα κατασκευής ηλεκτρικών αυτοκινήτων αναφέρει ότι ο αυτόματος πιλότος (δεν έχει σχέση με το cruise control) έχει χρησιμοποιηθεί για περισσότερα από 140 εκατομμύρια μίλια και ότι κατά μέσο όρο, ένα μοιραίο περιστατικό συμβαίνει κάθε 94 εκατομμύρια μίλια στις Η.Π.Α και κάθε 60 εκατομμύρια μίλια σε όλο τον κόσμο.
Η NHTSA λέει ότι θα πραγματοποιήσει μια προκαταρτική εκτίμηση για να καθοριστεί εάν το σύστημα αυτόματου πιλότου λειτουργούσε σωστά και μπορεί να οδηγήσει σε ανάκληση. Παράλληλα η Tesla επισημαίνει ότι το σύστημα αυτό σχεδιάστηκε με την προϋπόθεση ότι ο οδηγός πρέπει να είναι σε εγρήγορση και να έχει τον έλεγχο του αυτοκινήτου και τα χέρια του στο τιμόνι.
Το θανατηφόρο ατύχημα έγινε στις 7 Μαΐου στο Γουίλιστον της Φλόριντα, όταν ο οδηγός ενός φορτηγού με ρυμουλκό βρέθηκε κάθετα στην εθνική οδό και το σύστημα δεν ενεργοποίησε τα φρένα γιατί αναγνώρισε το λευκό ρυμουλκό σαν φωτεινό ουρανό. Το αποτέλεσμα ήταν το αυτοκίνητο να περάσει κάτω από το ρυμουλκό και να συγκρουστεί με το παρμπρίζ. Η ειρωνεία της τύχης είναι ότι ο 40 ετών οδηγός Joshua Brown που σκοτώθηκε στο Tesla, είχε καταγράψει τον περασμένο Απρίλιο μέσω on board κάμερας την αποφυγή τρακαρίσματος με το σύστημα αυτόνομης οδήγησης σε λειτουργία.