Το πρωτότυπο Renault Alaskan που είχε παρουσιαστεί τον Σεπτέμβριο του 2015 στην Έκθεση Αυτοκινήτου του Παρισιού κάνει σήμερα παγκόσμια πρεμιέρα σε έκδοση παραγωγής, διατηρώντας τα βασικά αισθητικά γνωρίσματα και το όνομα. Βασισμένο στο νέο Nissan Navara, διαφέρει από αυτό σημαντικά στην σχεδίαση του εμπρός μέρους του αμαξώματος, ωστόσο στα πλαϊνά και πίσω υπάρχουν πολλές ομοιότητες, ενώ το εσωτερικό διαφέρει στις λεπτομέρειες.
Το πρώτο ενός τόνου pick-up μοντέλο της Renault διαθέτει αρκετά μυώδες και δυναμικό εμπρός άκρο με τη μεγάλη νίκελ μάσκα, τα LED φωτιστικά σώματα, το καπό με τα έντονα νεύρα και την προστατευτική ποδιά στον προφυλακτήρα. Μοντέρνα εικόνα διαθέτει ακόμα και στα υπόλοιπα μέρη του αμαξώματος, το οποίο είναι από τα πιο όμορφα σύγχρονα pick-up.
Αντίστοιχα και στο εσωτερικό ο σχεδιασμός είναι μοντέρνος, ενώ στο μόνο σημείο που διαφέρει από το Nissan Navara είναι στο τιμόνι. Οι χώροι του σύμφωνα με την Renault είναι αντίστοιχοι με ενός άνετου επιβατικού αυτοκινήτου και προσφέρονται όλα τα στοιχεία ανέσεων και ασφαλείας, όπως σύστημα πολυμέσων με οθόνη αφής 7 ιντσών, περιμετρικές κάμερες, σύστημα εισόδου χωρίς κλειδί, αυτόματος κλιματισμός, θερμαινόμενα εμπρός καθίσματα κ.λπ.
Το πλαίσιο τύπου σκάλας που βασίζεται το Renault Alaskan είναι κατασκευασμένο από ατσάλι υψηλής αντοχής, ανθεκτικό στη διάβρωση, όπως και ο χώρος φόρτωσης. Η πίσω ανεξάρτητη ανάρτηση πενταπλών συνδέσμων (στο διπλοκάμπινο) εγγυάται άριστα οδηγικά χαρακτηριστικά και ανέσεις, χωρίς να υστερεί σε εκτός δρόμου δυνατότητες χάρη και στην αυξημένη απόσταση του αμαξώματος από το έδαφος (230 χλστ.). Το σύστημα τετρακίνησης περιλαμβάνει τις επιλογές 2WD (πίσω κίνηση), 4H (για ταχύτητες έως 100 χλμ./ώρα) και 4LO για πιο δύσβατες συνθήκες. Επίσης, εφοδιάζεται με ηλεκτρονικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης και με μηχανικό μπλοκέ πίσω διαφορικό, μαζί με συστήματα υποβοήθησης εκκίνησης σε ανηφόρα και ελεγχόμενης κατάβασης.
Για την κίνηση του Renault Alaskan υπάρχει ο 2.3 λτ. twin-turbo κινητήρας πετρελαίου, σε δύο εκδόσεις ισχύος με 160 ή 190 ίππους. Το μηχανικό αυτό σύνολο διαθέτει ένα τούρμπο για ομαλή επιτάχυνση στις χαμηλές στροφές και ένα μεγαλύτερο τούρμπο για τις πιο υψηλές στροφές. Τη μετάδοση της κίνησης αναλαμβάνουν το 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο ή το αυτόματο επτά ταχυτήτων.
Το Renault Alaska nθα λανσαριστεί αρχικά στην Κολομβία (όπου διατίθεται και το Renault Duster Oroch pick-up), ενώ αργότερα θα διατεθεί και στην Ευρώπη, για την οποία η παραγωγή του θα γίνεται στο εργοστάσιο της Βαρκελώνης, Ισπανία.
Παρακολουθείστε παρακάτω και το βίντεο: