Με το Pulsar η Nissan σηματοδοτεί την επιστροφή της στη δημοφιλή κατηγορία των μικρομεσαίων χάτσμπακ, όπου σταμάτησε να έχει ουσιαστική παρουσία μέχρι το Almera, αφού το Tiida που λανσαρίστηκε αργότερα δεν σημείωσε εμπορικό ενδιαφέρον. Το διαστάσεων MxΠxY: 4.387×1.768×1.520 χλστ. αμάξωμά του με το μακρύ μεταξόνιο των 2.700 χλστ. παρουσιάζει σύγχρονη σχεδίαση, ακολουθώντας ως ένα βαθμό τα σχεδιαστικά πρότυπα των νέων Qashqai και X-Trail.
Το μακρύ μεταξόνιο ευνοεί σημαντικά και τους διαθέσιμους χώρους για τους πίσω επιβάτες, ο οποίος είναι ο περισσότερος έναντι του ανταγωνισμού (σύμφωνα με τη Nissan), ενώ και οι υπόλοιποι χώροι είναι άνετοι (385 λτ. για τις αποσκευές). Σχεδιαστικά το εσωτερικό του Pulsar είναι μοντέρνο, ενώ έμφαση έχει δοθεί στην πρακτικότητα, εργονομία και ποιότητα κατασκευής. Στην οβάλ κεντρική κονσόλα κυριαρχεί η γνωστή οθόνη πολυμέσων NissanConnect των 5,8 ιντσών με τις διάφορες λειτουργίες. Μεταξύ των high-techσυστημάτων που εξοπλίζουν το Pulsar είναι και το Safety Shield με τα πολλά επιμέρους συστήματα ενεργητικής ασφαλείας.
Για την κίνηση του Pulsar υπάρχει το μηχανικό σύνολο βενζίνης 1.2 DIG-T απόδοσης 110 ίππων και ο 1.5 dCi με 110 ίππους και 260 Nm ροπής, για τους οποίους μπορείτε να δείτε αναλυτικά τεχνικά χαρακτηριστικά παρακάτω. Παράλληλα στις αρχές του 2015 θα παρουσιαστεί και η ισχυρότερη εκδοχή του Pulsar με τον 1.6 λτ. turbo κινητήρα των 190 ίππων. Τέλος, η ανάρτησή του αποτελείται από γόνατα ΜακΦέρσον εμπρός και ημιάκαμπτο άξονα και με τη ρύθμισή της να έχει γίνει σύμφωνα με τα πρότυπα των Ευρωπαίων οδηγών.
Τεχνικά χαρακτηριστικά | |||
Έκδοση | 1.2 DIG-T | 1.2 DIG-T | 1.5 dCi |
Κυβισμός (κ.εκ.) | 1.197 | 1.197 | 1.461 |
Ταχύτητες | 6 | M-CVT | 6 |
Ισχύς (PS/σ.α.λ.) | 115/4.500 | 115/5.200 | 110/4.000 |
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) | 190/2.000 | 165/1.750 | 260/1.750 |
0-100 χλμ./ώρα | 10,7 | 12,7 | 11,5 |
Τελ. ταχύτητα (χλμ./ώρα) | 190 | 185 | 190 |
Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) | 5,0 | 5,1 | 3,6 |
Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.) | 117 | 119 | 94 |
Βάρος (κιλά) | 1.258 | 1.205 | 1.307 |