Η 5η γενιά του Renault Clio δοκιμάζεται εντατικά αυτό τον καιρό στην ζέστη της Ιβηρικής Χερσονήσου, με τις κατασκοπευτικές φωτογραφίες να κάνουν ορισμένες…αποκαλύψεις για το γαλλικό σουπερμίνι.
Όπως φαίνεται, λοιπόν, το ολοκαίνουργιο Clio υιοθετεί αρκετά στοιχεία από την σχεδιαστική φιλοσοφία του Megane τόσο στο εμπρός, όσο και στο πίσω μέρος. Τα φωτιστικά σώματα αναμένεται να διαθέτουν μια παραλλαγή των LED ημέρας σε σχήμα «χαυλιόδοντα», προσαρμοσμένα στο μικρότερο πλάτος του Clio. Πίσω το μοτίβο θα συνεχίζει σε «ρυθμούς Megane», και πάλι όμως σε πιο στενά πλαίσια. Οι χειρολαβές των πίσω θυρών θα εξακολουθήσουν να είναι κρυφές στο πρότυπο της σημερινής γενιάς, αλλά και του Nissan Micra.
Δείτε ακόμα: Τελικές με νέα Mercedes A-Class 1.33 λτ. Turbo (video)
Κάτω από το ολιστικά ανανεωμένο αμάξωμα, η γκάμα των κινητηρίων συνόλων θα φιλοξενεί τουλάχιστον 2 νέα μοτέρ. Ο νέος 4κύλινδρος υπερτροφοδοτούμενος των 1.33 λίτρων, που έκανε πρεμιέρα στην νέα Mercedes A-Class, θα αποτελέσει την «αιχμή του δόρατος» – τουλάχιστον μέχρι την παρουσίαση του Clio RS. Με 160 ίππους και σε συνδυασμό με το 7ταχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη της Μercedes, το -πιθαναλογούμενο- Clio GT αναμένεται να επιταχύνει στα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε λιγότερο από 8 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική του θα ξεπερνά τα 220 χλμ./ώρα.
Στη βάση της γκάμας, απευθυνόμενος στην μεγάλη πλειοψηφία του αγοραστικού κοινού, θα τοποθετηθεί ένας νέος 1.000αρης τούρμπο (άγνωστο αν πρόκειται για 3κύλινδρο ή 4κύλινδρο) που θα αντικαταστήσει τον σημερινό 3κύλινδρο 0.9 TCe. Για τα πετρελαιοκίνητα μοτέρ το μόνο σίγουρο είναι πως ο αγέραστος 1.5 dCi θα βρεθεί για άλλη μια φορά σε μηχανοστάσιο μοντέλου της Renault -ή προϊόντος συνεργασίας της-, κατάλληλα τροποποιημένος για να καλύπτει τις αυστηρότερες προδιαγραφές εκπομπών ρύπων.
Διαβάστε επίσης: Δοκιμή Renault Clio 1.5 dCi 110 PS
To επίσημο ντεμπούτο του νέου Renault Clio θα λάβει χώρα για το Σαλόνι Αυτοκινήτου στη Γενεύη , στις αρχές Mαρτίου, με το λανσάρισμα να αναμένεται στο τέλος του 2019. Επίσης η ελληνική αντιπροσωπεία ανακοίνωσε τον ερχομό μιας πιο οικονομικής έκδοσης του υπάρχοντος Clio με τον 3κύλινδρο υπερτροφοδοτούμενο 0.9 TCe, η οποία θα διαθέτει 75 ίππους – 15 λιγότερους από την έκδοση 0.9 TCe 90. Πρεμιέρα στην ελληνική αγορά θα κάνει το ερχόμενο φθινόπωρο.