Και έσονται οι δύο εις σάρκα μίαν; Κάπως έτσι θα πρέπει να είναι ο τίτλος των συζητήσεων που πυροδότησε ο CEO της κοινοπραξίας Renault-Nissan, ο κύριος Carlos Ghosn, καθώς φαίνεται πως έχει σκοπό να περάσει τη συνεργασία των δύο εταιρειών σε ένα νέο επίπεδο ή αν θέλετε στο επόμενο στάδιο. Αυτό σημαίνει στην πράξη πως θα έχουμε να κάνουμε με έναν όμιλο πλέον, αν τελικά ευδοκιμήσουν οι συζητήσεις και όχι μία κοινοπραξία. Όπως ακριβώς έχουμε να κάνουμε με τον όμιλο VW για παράδειγμα.
Δείτε ακόμη: Σωστό ή λάθος να φρενάρεις με τον κινητήρα; (+video)
Θα έχουμε δηλαδή μία συγχώνευση των δύο εταιρειών από την οποία συγχώνευση θα προκύψει μία νέα εταιρεία που θα έχει ανεξάρτητη υπόσταση στην αγορά, δηλαδή στο χρηματιστήριο. Έτσι, οι δύο μάρκες θα μοιράσουν τις μετοχές στους μετόχους τους και θα ανακοινώσουν τη νέα έδρα τους στη Γαλλία ή στην Ιαπωνία (κάποιοι λένε πως θα είναι και στις δύο χώρες ταυτόχρονα).
Αυτή την στιγμή η Renault κατέχει περίπου το 43% της Nissan, ενώ η δεύτερη το 15% της Renault. Ο κατακερματισμός αυτός δεν είναι ότι καλύτερο στη διαχείριση κεφαλαίων, κάτι που είναι απαραίτητο στην προσπάθεια του Ghosn να περάσει τις εταιρείες στη νέα εποχή της ηλεκτροκίνησης και της αυτόνομης οδήγησης.
Διαβάστε επίσης: Δοκιμάζουμε 7 νέα «hot» SUV βενζίνης και ντίζελ
Βέβαια δεν θα είναι εύκολο κάτι τέτοιο, καθώς στη Renault υπάρχει και ένα 15% μερίδιο το οποίο ανήκει στη Γαλλική κυβέρνηση και προφανώς η τελευταία δεν θα θέλει να το αποχωριστεί, επομένως θα πρέπει να βρεθεί μία χρυσή τομή. Όπως και να έχει προμηνύεται ενδιαφέρουσα η εξέλιξη στην κοινοπραξία, στην οποία θυμίζουμε πως προσφάτως εισχώρησε και η Mitsubishi.