Το Civic είναι ένα από τα πιο καλοπουλημένα αυτοκίνητα στις Η.Π.Α., ανεξαρτήτως έκδοσης. Βέβαια, όπως και εδώ, 2 μορφές του μικρομεσαίου Honda διατίθενται, με την διαφορά ότι το Sedan εκεί πλαισιώνεται από το Coupe αντί για το χάτσμπακ.
Δείτε ακόμα: Δοκιμή Honda Civic 1.0 VTEC Turbo 126 PS
Οι προσφερόμενοι κινητήρες είναι επίσης δύο: ο γνωστός μας 1.5 Turbo VTEC των 182 ίππων και ένας 2λιτρος ατμοσφαιρικός 160 ίππων και 187 Nm ροπής. Την κίνηση μεταφέρουν στους εμπρός τροχούς ένα κιβώτιο διαρκώς μεταβαλλόμενης σχέσης CVT, που είναι και η στάνταρ επιλογή, και το εξαιρετικό 6άρι χειροκίνητο. Ο εξοπλισμός δεν λογαριάζει από βασική έκδοση, όντας υπερπλήρης και διαθέτοντας 6 αερόσακους, αυτόματο κλιματισμό, σύστημα πολυμέσων Honda Connect, ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών, σύστημα ελέγχου ευστάθειας VSA, υποβοήθηση εκκίνησης σε ανηφόρα (HAS), ηχοσύστημα με οθόνη αφής 5 ιντσών και, πακέτο ασφάλειας Honda Sensing με σύστημα αυτόματου φρεναρίσματος, προειδοποίηση οδηγού για μετωπική σύγκρουση, σύστημα αναγνώρισης σημάτων οδική κυκλοφορίας, ενημέρωση για ακούσια αλλαγή λωρίδας (χωρίς φλας), υποβοήθηση διατήρησης της λωρίδας και προσαρμοζόμενο Cruise Control, το οποίο συμμορφώνεται με τα όρια κυκλοφορίας διαβάζοντας τα σήματα στο δρόμο.
Διαβάστε επίσης: Πόσο κάνει το νέο Toyota Camry TRD των 301 ίππων;
Πόσα ζητάει η Honda για όλα αυτά; 20.950 δολάρια, ή 19.079 ευρώ για το CVT και 21.750 δολάρια για το χειροκίνητο (19.807 ευρώ). Αν κοιτάξουμε τον ελληνικό τιμοκατάλογο, θα δούμε πως στα ίδια λεφτά εδώ αγοράζουμε το Jazz 1.3 Comfort CVT (19.250 ευρώ) και το χειροκίνητο Elegance (19.700 ευρώ). Για τον 1.500άρη υπερτροφοδοτούμενο τετρακύλινδρο, που συνδυάζεται αποκλειστικά με κιβώτιο CVT, οι Αμερικανοί καλούνται να εκταμιεύσουν 23.500 δολάρια (21.394 ευρώ). Εδώ θα τοποθετούνταν ανάμεσα στο χειροκίνητο (20.650) και το CVT 1.000άρι τούρμπο (22.150).