Το ηλεκτρικό της μέλλον παρουσίασε η Audi, η οποία θα διαθέτει τέσσερις πλατφόρμες για κάθε κατηγορίας μοντέλα. Έως το 2025 θα λανσάρει περισσότερα από 30 εξηλεκτρισμένα μοντέλα, που θα αντιπροσωπεύουν το 40% των πωλήσεων.
Δείτε ακόμη: Νέο Audi RS 4 Avant με επιρροές από RS 6
Το e-tron αποτελεί το πρώτο μεγάλο SUV μοντέλο της βασισμένο στην πλατφόρμα MLB (modular longitudinal platform) και το 4θυρο Gran Turismo e-tron GT concept βασίζεται στην πλατφόρμα J1 Performance Platform της Porsche. Τα πιο κόμπακτ ηλεκτρικά Audi θα βασίζονται στη γνωστή από το VW ID.3 πλατφόρμα MEB (modular electrification platform), ενώ τα μεγάλα ηλεκτρικά θα χρησιμοποιούν τη νέα πλατφόρμα PPE (Premium Platform Electric).
Η πλατφόρμα MEB προορίζεται για τα μελλοντικά μικρομεσαία και μεσαία μοντέλα της Audi. Λόγω του ότι είναι σχεδιασμένη αποκλειστικά για ηλεκτρικά οχήματα, θα προσφέρει κόμπακτ ηλεκτρικούς κινητήρες και μπαταρίες ιόντων – λιθίου διαφορετικών μεγεθών και χωρητικοτήτων. Το Μάρτιο του 2019 η Audi παρουσίασε το πρωτότυπο Q4 e-tron, το οποίο θα είναι ένα SUV ίδιας κατηγορίας με το Q3 (μήκος 4,59 μ. και μεταξόνιο 2,76 μ.).
Δείτε ακόμη: Νέα Audi RS Q3 και Q3 Sportback με 400 άλογα (+video)
Για τα μεγάλα και πολυτελή μοντέλα της, η Audi θα χρησιμοποιήσει την πλατφόρμα Premium Platform Electric (PPE), η οποία εξελίχθηκε σε συνεργασία με την Porsche. Θα διαθέτει υψηλή τεχνολογία και με βάση αυτή θα δημιουργηθούν SUV, Sportbacks, Avants and Crossovers σε διάφορες εκδόσεις και τύπους. Οι αρχικές εκδόσεις θα έχουν ένα ηλεκτροκινητήρα εμπρός και οι κορυφαίες θα εφοδιάζονται και με πίσω ηλεκτρικό μοτέρ.
Στην πλατφόρμα J1 performance platform βασίζεται το 4θυρο κουπέ e-tron GT concept που εμφανίστηκε το 2018 στην Έκθεση Αυτοκινήτου του Λος Άντζελες. Το πρωτότυπο αυτό μοντέλο εξοπλίζεται με δύο ηλεκτροκινητήρες ισχύος 590 ίππων και 830 Nm ροπής, οι οποίοι του χαρίζουν επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα σε 3,5 δλ., από 0-200 χλμ./ώρα σε 12 δλ. και η τελική του ταχύτητα σταματά στα 240 χλμ./ώρα.
Δείτε ακόμη: Βροντερό νέο Audi RS 7 Sportback με 600 ίππους και 800 Nm