Παλιότερα είχε δημοσιευτεί μια έρευνα στην Μεγάλη Βρετανία, σύμφωνα με την οποία όσοι παίρνουν το δίπλωμα με την 3η φορά έχουν λιγότερες πιθανότητες να εμπλακούν σε ατύχημα σε σύγκριση με αυτούς που «σκοράρουν» με τη μία. Το στατιστικό αυτό λογικά αποδίδεται σε κάτι αντίστοιχο με την δικαιολογία που χρησιμοποιούσαν οι κακοί μαθητές που μένουν στην ίδια τάξη: «το ξανακάνω για να το εμπεδώσω». Στα σοβαρά, κατά πάσα πιθανότητα όσοι επαναλαμβάνουν τόσες φορές την διαδικασία πιάνουν πολύ λιγότερο τιμόνι στα χέρια τους από τους «αλάνθαστους», εξ ου και οι μικρότερες πιθανότητες. Η αποθάρρυνση, πάντως, είναι μια λέξη που ο Christian Whitley-Mason δεν έμαθε ποτέ στη ζωή του.
Δείτε ακόμα: Έδωσε 2,7 εκατομμύρια για Porsche 911 που δεν μπορεί να κυκλοφορήσει
Ο Άγγλος ξεκίνησε να δίνει εξετάσεις για την απόκτηση διπλώματος το μακρινό 1993, στην τρυφερή ηλικία των 18 ετών. Δεν κατάφερε να το πάρει με την πρώτη. Ούτε με την δεύτερη, αλλά ούτε και με την τρίτη (οπότε δεν εμπίπτει στην ανωτέρω κλίμακα). Να μην πολυλογούμε, ο πρώτος του δάσκαλος τον ανέχτηκε για 56 μαθήματα και 6 συνολικά εξετάσεις προτού εγκαταλείψει την προσπάθεια και λέγοντας στον Mason «τζάμπα λεφτά δίνεις, δεν θα περάσεις ποτέ». Ο ήρωάς μας παραδέχτηκε πως έφτασε κοντά στο να ακολουθήσει την συμβουλή του δασκάλου του, όμως τα ενθαρρυντικά λόγια του επόμενου τον έπεισαν να συνεχίσει.
Διαβάστε επίσης: Με τι αυτοκίνητο κυκλοφορεί ο πρόεδρος της Toyota;
Οι εξετάσεις συνέχισαν να δίνονται, τα χρόνια δεν σταμάτησαν να περνάνε όμως το αποτέλεσμα ήταν το ίδιο: «κόπηκες!».25 χρόνια μετά και 32 προσπάθειες αργότερα, οι φίλοι του συμπαθέστατου Christian δεν θα μπορούσαν να είναι πιο σαφείς: «Όλοι γελούσαν μαζί μου και μου έλεγαν ότι δεν θα το πάρω ποτέ και θα τα παράταγα και αυτή την φορά. Βέβαια, αυτή την φορά ήμουν εντελώς αποφασισμένος να τα καταφέρω». Κάτι που τελικά συνέβη, επειδή «δεν έτυχε πάλι κακός εξεταστής». Ο συνολικός απολογισμός αναφέρει 25 χρόνια, 33 διαδικασίες εξέτασης (οι 32 με κακούς εξεταστές), 14 δασκάλους (προφανώς οι 13 εξ αυτών ήταν επίσης κακοί) και ανυπολόγιστο αριθμό μαθημάτων. Το αποτέλεσμα μετράει, όμως!