Μπορεί η αναβίωση της Supra να έχει διχάσει τους φίλους του μοντέλου, τόσο λόγω εμφάνισης όσο και μηχανολογικής συγγένειας με τη νέα BMW Z4, ωστόσο η κοστολόγηση της συλλεκτικότητας του πρώτου αυτοκινήτου δεν αφήνει περιθώρια αμφισβήτησης.
Δείτε ακόμα: Άψογη Toyota Supra πωλήθηκε για απίστευτα λεφτά!
Το ιαπωνικό κουπέ με αριθμό πλαισίου 20201 -2020 από το έτος που επέστρεψε η Supra (οι Αμερικανοί μετράνε ένα model year μπροστά) και 1, εκ του πρώτου αυτοκινήτου που πέρασε τη γραμμή παραγωγής- δημοπρατήθηκε για 2,1 εκατομμύρια δολάρια, με τα έσοδα να διανέμονται σε φιλανθρωπικούς σκοπούς (στην Αμερικανική Καρδιολογική Εταιρία και το Ίδρυμα Bob Woodruff, για να είμαστε συγκεκριμένοι). Η εξωφρενικά ακριβή και συλλεκτική Supra διαθέτει μοναδική βαφή γκρι ματ που θυμίζει βουρτσισμένο αλουμίνιο, ολόμαυρους ματ τροχούς και κόκκινα καλύμματα στους καθρέπτες. Στο εσωτερικό συναντάμε φιλέτα ανθρακονήματος και διχρωμία κόκκινου-μαύρου στις επενδύσεις.
Διαβάστε επίσης: Πόσο γρήγορο είναι στο 0-100 το νέο Toyota Corolla; (+video)
Μηχανικά δεν υπάρχει κάποια διαφοροποίηση, με τον 3λιτρο υπερτροφοδοτούμενο εν σειρά 6κύλινδρο να στέλνει 340 ίππους και 550 Nm ροπής στους πίσω τροχούς, αποκλειστικά μέσω 8τάχυτου αυτόματου κιβωτίου. Η επιτάχυνση για τα πρώτα 100 χλμ./ώρα απαιτεί μόλις 4,3 δλ., ενώ η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ./ώρα. Νούμερα που καθιστούν τη Supra, ως το γρηγορότερο Toyota παραγωγής (τα Lexus RC F και LC 500h προφανώς εξαιρούνται). Να σημειωθεί πως ο κινητήρας της Supra GR 20201 είναι υπογεγραμμένος από τον ίδιο τον Akio Toyoda.