Κάποια αυτοκίνητα έχουν δημιουργήσει ένα θρύλο γύρω από το όνομά τους, ενώ ακόμα μέχρι και σήμερα μόνο στο άκουσμά τους προκαλούν θαυμασμό στους απανταχού φίλους της αυτοκίνησης, ανεξαρτήτως της μάρκας που προτιμούν περισσότερο.
Δείτε ακόμη: Πωλείται Opel Astra που έγινε Audi R8!
Ένας από αυτούς τους ζωντανούς και σχετικά σύγχρονους θρύλους της αυτοκίνησης ήταν και παραμένει το Audi RS 2 Avant. Εξελιγμένο σε συνεργασία της Audi με την Porsche, το RS 2 Avant ήταν το πρώτο μοντέλο «RS» για την Audi, το οποίο κατασκευάστηκε σε μόλις 2.891 αντίτυπα (τα 180 δεξιοτίμονα), από το Μάρτιο του 1994 έως τον Ιούλιο του 1995.
Στο αμάξωμά του υπήρχαν ορισμένα κοινά στοιχεία με την Porsche 964, όπως ήταν τα φλας, οι ζάντες, τα φρένα και οι καθρέπτες. Στο τετρακίνητο RS 2 Avant η εισαγωγή του 5κύλινδρου 20βάλβιδου turbo κινητήρα των 2.2 λτ. προερχόταν από την Porsche και η απόδοσή του έφτανε τους 315 ίππους στις 6.500 σ.α.λ. και τα 410 Nm ροπής στις 3.000 σ.α.λ. Οι επιδόσεις του εντυπωσιάζουν ακόμα και με τα τωρινά δεδομένα, αφού το βάρους 1.595 κιλών Audi RS 2 Avant χρειαζόταν 4,8 δλ. για να επιταχύνει από 0-100 χλμ./ώρα και η τελική του ταχύτητα άγγιζε τα 262 χλμ./ώρα.
Δείτε ακόμη: Κωμική απομίμηση Audi RS 6
Το εικονιζόμενο RS 2 Avant προστέθηκε πρόσφατα στον εντυπωσιακό εκθεσιακό χώρο του Audi Forum που βρίσκεται στο Νεκαρσούλμ της Γερμανίας και περιτριγυρίζεται από πολλά σύγχρονα σπορ -και όχι μόνο- Audi. Το άριστα διατηρημένο κορυφαίο στην εποχή του μεσαίο στέισον βάγκον Audi χαρακτηρίζεται εξωτερικά από το σπάνιο πράσινο και μοναδικό χρώμα Tropic Green.
Το εσωτερικό του με τα τύπου μπάκετ δερμάτινα καθίσματα, τα τρία στρογγυλά όργανα με το λευκό φόντο στη βάση της κεντρικής κονσόλας, το τριάκτινο τιμόνι και τα λευκά όργανα στον αντίστοιχο πίνακα, είναι ορισμένα στοιχεία που το έκαναν να διαφέρει από τις υπόλοιπες απλές εκδόσεις.
Δείτε ακόμη: Audi SQ2 με βελτιώσεις αξίας όσο ένα νέο Q2!