Η BMW παρουσίασε την νέα γενιά της plug-in υβριδικής έκδοσης της Σειράς 3, στην οποία κυριαρχούν οι χαμηλότερες εκπομπές ρύπων και η μειωμένη κατανάλωση.
Η 330e συνδυάζει τον 2λιτρο βενζινοκινητήρα TwinPower των 184 ίππων, με ένα ηλεκτρικό μοτέρ 113 ίππων που βρίσκεται τοποθετημένο στην έξοδο του 8τάχυτου αυτόματου κιβωτίου. Μια μπαταρία ιόντων-λιθίου 12 kWh φροντίζει για την τροφοδοσία, κατεβάζοντας την χωρητικότητα του χώρου αποσκευών στα 375 λίτρα (από 480). Η συνδυαστική ισχύς φτάνει τους 252 ίππους και τα 420 Nm ροπής, όμως εάν ο οδηγός έχει επιλέξει το Sport Mode, υπάρχουν διαθέσιμα άλλα 40 άλογα για ένα σύντομο χρονικό διάστημα. Η λειτουργία XtraBoost μεγιστοποιεί την απόδοση του ηλεκτροκινητήρα, στέλνοντας την απόδοση στα 292 άλογα μόλις το δεξί πεντάλ πατηθεί τέρμα για 10 δλ. Η όλη διαδικασία απαιτεί λιγότερο από δευτερόλεπτο και είναι διαθέσιμη από τα 20 χλμ./ώρα.
Δείτε ακόμα: Βελτιωμένη BMW 225xe Active Tourer 1.5 λτ. 224 PS
Σύμφωνα με τους Βαυαρούς, η 330e χρειάζεται 5,9 δλ. για να επιταχύνει στα 100 χλμ./ώρα από στάση και φτάνει στα 230 χλμ./ώρα τελικής. Μόνο με την χρήση του ηλεκτροκινητήρα, η υβριδική 3άρα μπορεί να φτάσει έως τα 140 χλμ./ώρα, με την αντίστοιχη αυτονομία να κυμαίνεται από 59 έως 66 χιλιόμετρα.
Οι τιμές της μέσης κατανάλωσης και των εκπομπών ρύπων παρουσιάζονται μειωμένες κατά 15%, σε σχέση με το απερχόμενο μοντέλο. Η 330e μπορεί να «κάψει» κατ’ ελάχιστο 1,6 – 1,9 λίτρα/100 χλμ. (1,7-2,0 πριν), επιβαρύνοντας το περιβάλλον με 37-43 γρ. CO2/χλμ. (39-45 η απελθούσα). Η ηλεκτρική κατανάλωση τώρα, βρίσκεται στις 14,8-15,4 kWh/100 χλμ.
Διαβάστε επίσης: Του έκαναν δώρο BMW και την έριξε στο ποτάμι! (+video)
Ενδεικτικά να αναφέρουμε πως η συμβατική 330i (την οποία «ξεψαχνίζουμε» στην αναλυτική της δοκιμή) αποδίδει 258 ίππους και 400 Nm, επιταχύνει στα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε 5,8 δλ., η τελική φτάνει τα 250 χλμ./ώρα και η μέση κατανάλωση τα 5,8 λίτρα/100 χλμ., με 132 γρ.CO2/χλμ.