O CEO της Honda Takahiro Hachigo, βάζει φρένο στην υπέρμετρη αισιοδοξία των τελευταίων μηνών σε ότι αφορά την ανάπτυξη των ηλεκτρικών αυτοκινήτων, αλλά και της αυτόνομης οδήγησης.
«Τα εμπόδια για τα ηλεκτρικά οχήματα και την πλήρη αυτόνομη οδήγηση είναι ακόμα αρκετά», ανέφερε ο κ. Hachigo σε συνέντευξή του τον περασμένο μήνα στην έδρα της Honda.
Δείτε ακόμα: Νέο Honda Jazz και σε έκδοση crossover
Σε ότι αφορά την ηλεκτροκίνηση, ο κ. Hachigo δήλωσε ότι η Honda θα επικεντρωθεί σε υβριδικά μοντέλα βενζίνης κι όχι σε πλήρως ηλεκτρικά μέχρι και το 2030, ενώ σε ότι αφορά την αυτόνομη οδήγηση, η ιαπωνική εταιρεία αναμένεται να δώσει βάρος σε ρεαλιστικές εφαρμογές της αυτόνομης οδήγησης, οι οποίες θα προσφέρουν αυξημένη ασφάλεια. Η Honda δεν φαίνεται πρόθυμη να μπει σε ένα παιχνίδι εντυπώσεων με τους υπόλοιπους ανταγωνιστές της, με τον κ. Hachigo να δηλώνει χαρακτηριστικά: «Δεν ξέρω αν οι υπόλοιποι κατασκευαστές είναι υπερβολικά αισιόδοξοι ή όχι, αλλά η προσέγγιση στο θέμα της ηλεκτροκίνησης σίγουρα διαφέρει από εταιρεία σε εταιρεία».
Διαβάστε επίσης: Δοκιμή Honda Jazz 1.5 i-VTEC 130 PS
Σαφέστατα η Honda έχει ήδη στο πλάνο της τη μείωση των ρύπων στο σύνολο των μοντέλων της γκάμας, κάτι που τα υψηλά ιστάμενα στελέχη θέλουν να επιτευχθεί το συντομότερο δυνατό. Για αυτό άλλωστε η 4η γενιά του Honda Jazz θα προσφέρεται ως υβριδικό στις ευρωπαϊκές αγορές, το 2022 θα μας έρθει ως ηλεκτρικό, ενώ και το CR-V κινείται ήδη προς την υβριδική κατεύθυνση.
Αναμφίβολα το αυτοκινητιστικό στερέωμα μεταβάλλεται συνεχώς, με τις εταιρείες να προσπαθούν να βρουν βιώσιμες λύσεις για την εφαρμογή της ηλεκτροκίνησης, αλλά και της αυτόνομης τεχνολογίας.