Πιο συγκεκριμένα η σουηδική εταιρεία έχει εφαρμόσει την τελευταία τεχνολογία με την ονομασία blockchain, για να μπορεί να ελέγχει τα υλικά που χρησιμοποιούνται για την κατασκευή των μπαταριών, των ηλεκτρικών μοντέλων της.
Η χρήση της τεχνολογίας blockchain ενισχύει σημαντικά τη διαφάνεια της αλυσίδας εφοδιασμού πρώτων υλών, έτσι ώστε οι πληροφορίες προέλευσης ακόμα κι ενός υλικού, να μην μπορούν να τροποποιηθούν χωρίς να εντοπιστούν και φυσικά να καταγραφούν.
Δείτε ακόμα: Νέο ηλεκτρικό Volvo XC40 Recharge με 408 ίππους
Η Volvo ήρθε σε συμφωνία με δυο παγκόσμιους κολοσσούς στον τομέα των μπαταριών, την CALT και την LG Chem, αλλά και με εταιρείες με μεγάλη ειδίκευση στην τεχνολογία blockchain, ώστε από αυτή κιόλας τη χρονιά, να υπάρχει η δυνατότητα ελέγχου και καταγραφής του κοβαλτίου που χρησιμοποιείται κατά κόρον για την κατασκευή των μπαταριών. Όπως δήλωσε κι η ανώτερη αντιπρόεδρος στο τμήμα προμηθειών της Volvo, Martina Buchhauser: «Είμαστε αφοσιωμένοι σε μια ηθική αλυσίδα εφοδιασμού για τις πρώτες ύλες μας. Η τεχνολογία blockchain θα μας επιτρέψει να κάνουμε το επόμενο βήμα προς την εξασφάλιση της πλήρους καταγραφής της αλυσίδας εφοδιασμού μας και την ελαχιστοποίηση των σχετικών κινδύνων, όντας σε στενή συνεργασία με τους προμηθευτές μας».
Διαβάστε επίσης: Νέο Volvo S60 με 405 hp και 1,9 λτ. κατανάλωση!
Για όσους δεν γνωρίζουν, η τεχνολογία blockchain είναι ένα μητρώο δεδομένων και πληροφοριών (ledger). Σε αυτό αποθηκεύονται κι επαληθεύονται πληροφορίες και δεδομένα, που συνήθως εντάσσονται σε μπλοκ, με τη χρήση κρυπτογραφικών μεθόδων και με τέτοιο τρόπο ώστε να δημιουργείται μία συνεχής αλυσίδα δεδομένων. Επίσης, κάθε τροποποίηση μίας πληροφορίας που έχει καταγραφεί στο μητρώο επηρεάζει αναγκαστικά όλες τις μεταγενέστερες καταχωρήσεις.
Να θυμίσουμε πως η Volvo ήρθε σε συμφωνία με τις προαναφερθείσες εταιρείες για συστοιχίες μπαταριών που θα τοποθετηθούν στην νέα πλατφόρμα SPA2 (θα λανσαριστεί την επόμενη δεκαετία) και στην ήδη υπάρχουσα CMA, στην οποία βασίζεται το XC40 και το Polestar 2.