Η Ford παρουσίασε στην ευρωπαϊκή αγορά για πρώτη φορά την πολυαναμενόμενη και νέα Mustang Mach-E. Η παρουσίαση έγινε στο πλαίσιο της καμπάνιας «Go Electric», αποδεικνύοντας με τον καλύτερο τρόπο το… ηλεκτρικό προφίλ της μάρκας.
Η Ford, μέχρι τα τέλη της επόμενης χρονιάς, αναμένεται να παρουσιάσει 18 νέα ηλεκτρικά μοντέλα στην Ευρώπη. Η αρχή έγινε με την Mustang Mach-E, το πρώτο μοντέλο μαζικής παραγωγής της εταιρείας με μηδενικούς ρύπους.
Δείτε ακόμα: Υβριδικό και άνω των 400 ίππων το νέο Ford Focus RS
Η παρουσίαση έλαβε χώρα στο Λονδίνο, όπου το νέο ηλεκτρικό μοντέλο θα είναι διαθέσιμο από τα τέλη του 2020, διαθέσιμο είτε ως πισωκίνητο, είτε ως τετρακίνητο. Η ευρωπαϊκή έκδοση της Mach-E, διαθέτει νέες ρυθμίσεις στην ανάρτηση, στο σύστημα διεύθυνσης, καθώς και στο λογισμικό του συστήματος ελέγχου ευστάθειας (ESP). Από την άλλη η τετρακίνητη έκδοση είναι ρυθμισμένη ειδικά για τους ευρωπαϊκούς δρόμους. H Mustang Mach-E θα είναι διαθέσιμη με δύο επιλογές μπαταρίας ιόντων λιθίου. Η πρώτη θα έχει χωρητικότητα 75,7 kWh, ενώ η μεγαλύτερη, η extended range θα ανέρχεται στα 98,8 kWh. Στην εν λόγω έκδοση κι όταν η κίνηση μεταδίδεται στους πίσω τροχούς, η αυτονομία θα αγγίζει τα 600 χιλιόμετρα, σύμφωνα με το πρωτόκολλο WLTP. Η ισχύς του συγκεκριμένου μοντέλου θα αγγίζει τους 337 ίππους και η ροπή τα 565 Nm. Η Ford θα προσφέρει επίσης μία δυνατή κι ειδική έκδοση, με την ονομασία Mustang Mach-E GT, με ισχύ 465 ίππων, ροπή 860 Nm, με το 0-100 χλμ./ώρα να ολοκληρώνεται σε λιγότερο από 5 δλ. Διαθέσιμα θα είναι τρία προφίλ οδήγησης (Whisper, Engage και Unbridles), με το καθένα να προσφέρει διαφορετικά χαρακτηριστικά στη συμπεριφορά του οχήματος, ενώ διαθέτει και σύστημα παραγωγής ψεύτικου ήχου στη καμπίνα.
Διαβάστε επίσης: Ηλεκτρική Ford Mustang με 912 ίππους!
Στα της φόρτισης τώρα, η Ford θα προσφέρει στους αγοραστές του Mach-E ένα wallbox, με 5πλάσια ισχύ φόρτισης σε σχέση με μια κοινή οικιακή πρίζα. Το σημαντικό όμως είναι πως η νέα Mustang Mach-E θα μπορεί να φορτιστεί σε ταχυφορτιστή έως και 150 kW στο δίκτυο της κοινοπραξίας IONITY. Τότε θα μπορεί μέσα σε 10 λεπτά να αποκτήσει αυτονομία 93 χλμ., ενώ για να φορτίσει η μπαταρία έως το 80% απαιτούνται μόλις 38 λεπτά. Στην καμπίνα τώρα, διακρίνεται ο ψηφιακός πίνακας οργάνων με οθόνη 10,2 ιντσών, αλλά εντυπωσιακότερη είναι η κάθετη οθόνης αφής 15,5 ιντσών, μέσω της οποίας ελέγχεται η νέα γενιά του infotainment SYNC.