Είδαμε τις προηγούμενες μέρες μια ψηφιακή απεικόνιση ενός νέου VW Corrado, βασισμένου στο Golf 8ης γενιάς. Επίσημα πλάνα δεν υφίστανται, βέβαια. Ούτε για νέο Corrado, ούτε για νέο Scirocco, ούτε γενικότερα για κάποιο κουπέ από την VW. Οπότε όποιος ενδιαφέρεται για κάποιο από αυτά τα μοντέλα, θα πρέπει να αποτανθεί στις αγγελίες μεταχειρισμένων.
Δείτε ακόμα: Πόσα δίνατε για ένα VW Golf VR6 του ’97 «πένα»;
Σε αυτές, μπορεί κανείς να εντοπίσει «διαμάντια» όπως το συγκεκριμένο Corrado VR6. Είναι μοντέλο του 1992 και σε 27 χρόνια κανονικής λειτουργίας, το οδόμετρο έχει γράψει μόλις 42.000 χιλιόμετρα. Γρατζουνιές και λοιπές ανορθογραφίες στο αμάξωμα δεν υπάρχουν, ούτε στο μηχανοστάσιο. Εκεί όπου ο ατμοσφαιρικός V6 των 2.861 κ.εκ., με το εξαιρετικά στενό προφίλ (περιεχόμενη γωνία 15 μοιρών), αποδίδει 190 ίππους στις 5.800 σ.α.λ. και 245 Nm ροπής στις 4.200 σ.α.λ. Το 5άρι χειροκίνητο κιβώτιο στέλνει στην ισχύ στους εμπρός τροχούς και σε συνδυασμό με το βάρος των 1.210 κιλών, επιταχύνει το γερμανικό κουπέ στα 100 χλμ./ώρα από στάση σε 6,9 δλ. και το φτάνει σε μια τελική 235 χλμ./ώρα.
Διαβάστε επίσης: «Άστρωτη» Mercedes 190 πωλείται 27.397 ευρώ!
Ο εξοπλισμός είναι υπερπλήρης για τα μέτρα του 1992, περιλαμβάνοντας ABS, traction control, κεντρικό κλείδωμα με τηλεχειρισμό, ηλεκτρικούς καθρέπτες, συναγερμό, υδραυλικό τιμόνι και δερμάτινα καθίσματα. Το αντίτιμο για όλα αυτά, βέβαια, είναι κατά τι «αλμυρό»: 25.000 ευρώ. Όμως το Corrado έχει όλα τα φόντα να εξελιχθεί (αν δεν λογίζεται ήδη ως τέτοιο) σε future classic. Που σημαίνει ότι σε λίγα χρόνια, ένα εξαιρετικό δείγμα θα αξίζει πολλά περισσότερα.