Το Suzuki Jimny έχει προλάβει ήδη να λατρευτεί από το αγοραστικό κοινό. Κάποιες επισημάνσεις έχουν να κάνουν με την ισχύ του κινητήρα, οπότε η γνωστή και μη εξαιρετέα GReddy αναλαμβάνει καθήκοντα.
Δείτε ακόμα: Suzuki Jimny vs Mercedes-AMG G 63 εκτός δρόμου (+video)
Η αμερικανική εταιρία εξέλιξε ένα turbo kit για το ιαπωνικό «κατσίκι», προκειμένου να ενισχύσει την απόδοση του 1.500άρη κινητήρα. Η ιαπωνική Car Style παρουσίασε στην έκθεση SEMA το ολοκληρωμένο αυτοκίνητο, μαζί με τις νέες ζάντες της Rays και τα αμιγώς χωμάτινα ελαστικά της Toyo, από κοινού με τη νέα ανάρτηση. Στο εσωτερικό τη θέση των πίσω καθισμάτων καταλαμβάνει πλέον roll cage, ενώ η εξάτμιση φέρει διπλές απολήξεις και στέλνει τα καυσαέρια στο περιβάλλον από το κέντρο του πίσω προφυλακτήρα. Στον πίσω άξονα πάντως, διατηρούνται τα ταμπούρα, αν και τα δισκόφρενα στον εμπρός είναι μεγαλύτερα.
Διαβάστε επίσης: Πόση αξία κρατάει το Suzuki Jimny μετά από 3 χρόνια;
Τεχνικά χαρακτηριστικά δεν ανακοινώθηκαν, οπότε δεν γνωρίζουμε πόσο αναβαθμισμένο είναι το γκάζι του Jimny, ούτε πόσο καλύτερες οι επιδόσεις του. Σίγουρα, όμως, μιλάμε για περισσότερα από τα 102 άλογα στις 6.000 σ.α.λ. και τα 130 Nm ροπής στις 4.000 σ.α.λ. του εργοστασιακού.