Ο ανταγωνισμός στην κατηγορία των hot hatches προσεγγίζει τα επίπεδα της σύρραξης, με πρωτεργάτη την επερχόμενη Mercedes-AMG A 45. Στο ίδιο πεδίο μάχης, την ίδια περίοδο, δοκιμάζεται η ανανεωμένη εκδοχή του Honda Civic Type R. Κι εμείς απλά αδημονούμε για τον πόλεμο που επίκειται μεταξύ τους, όπως επίσης με το Renault Megane RS Trophy R και το επόμενο Ford Focus RS.
Δείτε ακόμα: Όλα τα Honda Civic Type R στην πίστα! (+video)
Οι κατασκοπευτικές φωτογραφίες φανερώνουν μικρές και στοχευμένες επεμβάσεις στο αμάξωμα, με περισσότερο αεροδυναμικό σχήμα στον εμπρός προφυλακτήρα, ανασχεδιασμένα φωτιστικά σώματα και νέο πίσω προφυλακτήρα. Τα καμουφλαρισμένα σημεία, ωστόσο, που συγκεντρώνουν το περισσότερο ενδιαφέρον είναι οι καθρέπτες και η οροφή. Και αυτό γιατί η Honda δεν έχει κανέναν λόγο να κρύβει τις ανεπαίσθητες αισθητικές αλλαγές που μπορεί να υπάρχουν εκεί, αλλά έχει κάθε αιτία να αποκρύπτει τυχόν βελτιώσεις στο στήσιμο. Βελτιώσεις που κατά πάσα πιθανότητα απορρέουν από την παρουσία ανθρακονημάτων, με σκοπό την μείωση του βάρους και την χαμηλότερη τοποθέτηση του κέντρου μάζας – όλα προς όφελος της ακόμα ακριβέστερης οδικής συμπεριφοράς και την κατάρριψη του ρεκόρ ταχύτερου γύρου για μπροστοκίνητο παραγωγής στο Nurburgring (ένα ρεκόρ που έχει βάλει στο μάτι το Megane RS Trophy R, οπότε οι Ιάπωνες προσέχουν για να έχουν).
Η μεγαλύτερη εισαγωγή στο καπό, επίσης ενδέχεται να προοιωνίζει νέα κάτω από το καπό. Ο 2λιτρος i-VTEC Turbo αποδίδει σήμερα 320 ίππους στις 6.500 σ.α.λ. και 400 Nm ροπής μεταξύ 2.500 και 4.500 σ.α.λ. Ανακοίνωση δεν υπάρχει από πλευράς Honda, αλλά δεν αποκλείεται μια μικρή αύξηση στην ισχύ, της τάξης των 10 ίππων. Μεγαλύτερη ενίσχυση -στην περιοχή των 350 ίππων, ας πούμε- θα αλλοίωνε την ομοιογένεια πλαισίου-ανάρτησης, οπότε οι γκουρού του «Big H» φαίνεται να στοχεύουν στην αύξηση της ταχύτητας μέσω της μείωσης του βάρους.
Διαβάστε επίσης: Η ανατομία του μοτέρ-«τιμωρού» του Honda Civic Type R (+video)
Εξάλλου, οι αυξημένες ιπποδυνάμεις θα συνθέσουν τα καθήκοντα της επόμενης γενιάς Type R, η οποία θα διαθέτει τουλάχιστον 400 άλογα, θα είναι τετρακίνητη και πιθανότατα υβριδική. Μέχρι τότε (κάπου στο 2022), θα αναλάβει η ανανεωμένη έκδοση του σημερινού μπροστοκίνητου να επιβάλλει την τάξη στην κατηγορία.