Η τεχνολογία των αυτοκινήτων έχει προχωρήσει και χρειάζονται service σε μεγαλύτερα χρονικά διαστήματα, συγκριτικά με μερικά χρόνια πριν.
Δείτε ακόμα: Οι τιμές των νέων ηλεκτρικών BMW i3 και i3S στην Ελλάδα
Όμως, αυτός ο ιδιοκτήτης του ηλεκτρικού BMW i3 έσπασε κάθε ρεκόρ! Έχει διανύσει (και συνεχίζει ακάθεκτος) 277.000 χλμ. με τα τακάκια και τους δίσκους που φόραγε από το εργοστάσιο.
Η βαυαρική μάρκα λανσάρισε το 2013 το i3, το οποίο όσοι το έχουν οδηγήσει, έχουν βιώσει τον όρο one pedal driving (οδήγηση μόνο με ένα πεντάλ). Στο i3 μόλις ο οδηγός αφήσει το πόδι του από το πεντάλ του γκαζιού, το αυτοκίνητο «φρενάρει» μιας και ενεργοποιείται το σύστημα ανάκτησης ενέργειας πέδησης.
Δείτε ακόμη: Τι κάνουμε αν «μείνουμε» από φρένα;
Αν ο οδηγός μπορεί να οδηγεί με έναν νορμάλ και προνοητικό ρυθμό, μπορεί πολλές φορές να μην ακουμπήσει το πεντάλ του φρένου. Έτσι γλιτώνει αισθητά τη φθορά στο σύστημα πέδησης (τακάκια και δίσκους). Αυτή την τακτική έχει εφαρμόσει και μάλιστα με μεγάλη επιτυχία, ο Helmut Neumann κάτοχος ενός BMW i3 από τις αρχές του 2014. Δεν έχει αλλάξει ακόμα τακάκια και δίσκους, με το αυτοκίνητο να φοράει αυτά που είχε την πρώτη μέρα της κυκλοφορίας του!
Διαβάστε επίσης: Τρομακτική διαφορά ανάμεσα σε γνήσια και αντίγραφα φρένα (+video)
Βέβαια, ο Helmut έχει αλλάξει τη μπαταρία των 22,6 kWh και 60 Ah που κινούσε το i3. Τοποθέτησε μια μεγαλύτερη 33 kWh και 94 Ah, από το BMW i3 του 2016. Να θυμίσουμε ότι από το 2018, η BMW διαθέτει το ηλεκτρικό της μοντέλο με μπαταρία 42,2 kWh και 120 Ah για αυτονομία έως και 260 χλμ. Τέλος, ο Helmut ανέφερε πως το κόστος κίνησης με το ηλεκτρικό BMW αγγίζει τα 3,9 ευρώ/100 χλμ. Η μέση κατανάλωση είναι 13 kWh/100 χλμ., με τιμή κιλοβατώρας στη Γερμανία 0,3 ευρώ.