Το γεγονός ότι οι νέοι οδηγοί προτιμούν τα σεντάν από τα SUV καθιστά τους Κινέζους ένα είδος πρωτοπόρου, καθώς η εγχώρια αγορά αποτελεί την μεγαλύτερη παγκοσμίως για τις παραδοσιακές «κούρσες». Σαν να έδειξαν τον δρόμο στους υπόλοιπους, δηλαδή. Το Opel Insignia είναι ένα από τα πιο επιτυχημένα μοντέλα εκεί, μόνο που δεν λέγεται έτσι.
Δείτε ακόμα: Πιο πολυτελές Kia Sportage για την Κίνα
Για τους Κινέζους και τους Αμερικανούς, το μεσαίο Opel είναι γνωστό ως Buick LaCrosse. Oι αλλαγές σε σχέση με το ευρωπαϊκό Insignia περιορίζονται στον αισθητικό τομέα, με το LaCrosse να διαθέτει τα πολυτελέστερα σήματα της Buick και άφθονο χρώμιο σε μάσκα και πόρτα πορτμπαγκάζ, μαζί με ελαφρώς ανασχεδιασμένα φωτιστικά σώματα και προφυλακτήρες. Λανσαριζόμενο ως premium σεντάν, διατίθεται μόνο με τον 2λιτρο υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα των 240 ίππων και σε εκδόσεις με υπερπλήρη εξοπλισμό, στις οποίες ξεχωρίζουν οι δερμάτινες και ξύλινες επενδύσεις στο εσωτερικό. Για την ακρίβεια, το κλείσιμο του εργοστασίου της GM στο Ντιτρόιτ (μία από τις τελευταίες πράξεις της συνεργασίας Opel- Αμερικανών) σημαίνει πως το LaCrosse από τα μέσα του 2019 και έπειτα, θα είναι διαθέσιμο μόνο για την κινεζική αγορά! Ένα αμερικανικό μοντέλο με γερμανική καταγωγή δηλαδή, θα αποτελεί αποκλειστικό προνόμιο των Κινέζων. Τόση ζήτηση έχουν τα σεντάν εκεί.
Διαβάστε επίσης: Δοκιμή Opel Insignia Grand Sport 1.5T 165 PS
Στα πλαίσια της ανταμοιβής της Κίνας για την αγάπη που δείχνει -και πρακτικά σώζει από εξαφάνιση- σε μια άλλοτε κραταιά κατηγορία, η Buick (ή Opel, αν θέλετε) θα λανσάρει το best seller της με έναν ολοκαίνουργιο 3κύλινδρο υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα 1.3 λίτρων και απόδοσης 160 ίππων. O νέος αυτός κινητήρας αναμένεται να αποτελέσει την αιχμή του δόρατος και για το επερχόμενο νέο Astra, το οποίο περιμένουμε να εμφανιστεί το 2021. Kατά πάσα πιθανότητα, ο νέος 1.300αρης θα αντικαταστήσει τον 4κύλινδρο 1.5 Turbo των 165 ίππων που φοράει το Insignia.