Η SEAT ανακοίνωσε το λανσάρισμα της νέας μάρκας CUPRA και παράλληλα με την αποκάλυψη του πρώτου της μοντέλου, του CUPRA Ateca, έχει διεξάγει σχεδιαστικά projects για το CUPRA Ibiza και CUPRA Arona προκειμένου να ενισχύσουν περαιτέρω τη δυναμική του νέου κόσμου CUPRA.
Δείτε ακόμη: Video: Εναέρια βόλτα στον αυτοκινητόδρομο E65 (Ξυνιάδα – Τρίκαλα)
Παρόλο που αυτά τα μοντέλα δεν έχουν ακόμα επιβεβαιωθεί, τα σχεδιαστικά αυτά projects δείχνουν τις δυνατότητες της νέας μάρκας από άποψη σχεδίασης και τεχνολογίας, καθώς και τη δυνατότητα επέκτασης των χαρακτηριστικών CUPRA σε διαφορετικές κατηγορίες. Ωστόσο το CUPRA Ibiza φαίνεται ότι είναι έτοιμο σχεδιαστικά τουλάχιστον, όπως μπορούμε να δούμε από τις φωτογραφίες που έδωσε στη δημοσιότητα η ισπανική μάρκα.
Εξωτερικά, το πρωτότυπο CUPRA Ibiza διακρίνεται από τη μαύρη μάσκα με το χάλκινο λογότυπο CUPRA, το μυώδη προφυλακτήρα εμπρός με το μεγάλο αεραγωγό και το σπόιλερ, τις προσθήκες στα μαρσπιέ, τις δίχρωμες ζάντες αλουμινίου, την αεροτομή στο τελείωμα της οροφής, το διαχύτη πίσω και τις δύο οβάλ απολήξεις της εξάτμισης.
Δείτε ακόμη: Νέο Ford Fiesta με 2,99% ετήσιο επιτόκιο
Στο εσωτερικό του CUPRA Ibiza υπάρχουν επενδύσεις από αλκαντάρα με κόκκινες ραφές και διακοσμητικά ανθρακονήματος, σπορ επίπεδο στο κάτω μέρος τιμόνι, αλουμινένια πεντάλ και καθίσματα με ενισχυμένη πλευρική στήριξη.
Για το νέο CUPRA Ibiza δεν έγινε κάποια επίσημη αναφορά σχετικά με το τι κινητήρα θα έχει όταν βγει στην παραγωγή, ωστόσο το πιθανότερο είναι να εφοδιάζεται με το μοτέρ του νέου VW Polo GTI, δηλαδή τον 2.0 TSI ισχύος 200 ίππων. Κάτι ανάλογο αναμένεται να δούμε και στο CUPRA Arona.
Να σημειώσουμε ότι η μάρκα CUPRA καθίσταται μία νέα οντότητα, που δημιουργήθηκε για να κατασκευάσει μοντέλα από κοινού με τη SEAT και με τη σταθερή δέσμευση να αναπτυχθεί περαιτέρω ανεξάρτητα. Η μάρκα θα φιλοξενείται σε δικούς της αποκλειστικούς χώρους, σε περίπου 260 ειδικά επιλεγμένους αντιπροσώπους της SEAT σε ολόκληρη την Ευρώπη.
Δείτε ακόμη: Έρχεται Volkswagen χωρίς τιμόνι
Η νέα μάρκα θα αποτελεί ανεξάρτητο τμήμα της SEAT, με τον ίδιο τρόπο όπως και το SEAT Metropolis:Lab Barcelona. Με αυτόν τον τρόπο, η εταιρεία επιδιώκει να διαφοροποιήσει τις δραστηριότητες της και να κατασκευάσει νέα μοντέλα που μπορούν να αποδειχθούν κερδοφόρα και να συμβάλλουν στη συνέχιση της ενίσχυσης των εσόδων.