Η SEAT παρουσίασε τις ανανεωμένες εκδόσεις των Ibiza και Arona, όπου οι αισθητικές αλλαγές και η αναβάθμιση στην τεχνολογία πρωταγωνιστούν.
Ξεκινάμε αλφαβητικά και με το Arona. Το εμπρός μέρος του ισπανικού crossover διαχωρίζει αμέσως τη θέση του από το απερχόμενο, χάρις στη μεγαλύτερη μάσκα και τα ανασχεδιασμένα φωτιστικά σώματα. Ο προφυλακτήρας είναι επίσης διαφορετικός, με πιο αιχμηρές γραμμές και περισσότερες εκτός δρόμου παραπομπές. Στο προφίλ ξεχωρίζουν τα νέα σχέδια των τροχών, ενώ πίσω συναντάμε νέα γραμματοσειρά στο «Arona», ανανεωμένα φανάρια και προφυλακτήρα με πιο έντονο ψευδο-διαχύτη.
Στο εσωτερικό υπάρχει νέα οθόνη και πλήρως αναθεωρημένο ταμπλό. Με διπλό επίπεδο, ποιοτικότερα υλικά και πιο νεανική σχεδίαση, έχει στο κέντρο του και πάνω από τους νέους αεραγωγούς τη στάνταρ οθόνη αφής των 8,25 ιντσών (9,2 ίντσες από την έκδοση SE Technology και πάνω). Δίπλα της, ο ψηφιακός πίνακας οργάνων των 10,25 ιντσών, διαθέσιμος μόνο στις εκδόσεις FR Sport and Xperience Lux. Η τελευταία είναι η πιο πλούσια του «σκληροπυρηνικού» Arona Xperience, που ξεχωρίζει από τον εντελώς νέο προφυλακτήρα, με τους στρογγυλούς προβολείς ομίχλης και τη διχρωμία στο κάτω μέρος. Μια διχρωμία που χαρακτηρίζει όλο το αμάξωμα, με το ασημί χρώμα να απαντάται σε καθρέπτες, εμπρός-πίσω κολώνες, οροφή και πίσω προφυλακτήρα.
Παρόμοιες αλλαγές και στο Ibiza. Ανασχεδιασμένα φανάρια εμπρός, με περισσότερα LED στοιχεία και επιλογή για full-LED διάταξη, φρεσκαρισμένοι προφυλακτήρες, νέες ζάντες αλουμινίου και χρώματα στη διαθέσιμη παλέτα. Πίσω, επίσης νέα φωτιστικά σώματα και πιο καλλιγραφική γραμματοσειρά για το όνομα του μοντέλου, στη βάση της 5ης πόρτας και κάτω από τη χειρολαβή.
Στο εσωτερικό έχουμε ανάλογα μεγάλες διαφοροποιήσεις με το Arona. Νέα διαμόρφωση ταμπλό και οθόνη 8,25 ιντσών, που γίνεται 9,2 στις πλουσιότερες εκδόσεις και συνοδεύεται από ψηφιακό καντράν 10,25 ιντσών, στις εκδόσεις FR Sport and Xcellence Lux.
Την κίνηση των νέων Arona και Ibiza, αναλαμβάνουν οι κινητήρες TSI και TGI. Μοναδική διαφορά, η ύπαρξη του ατμοσφαιρικού 1.0 MPI των 80 ίππων και 93 Nm, στη βάση του Ibiza. Από εκεί και πάνω, έχουμε τον υπερτροφοδοτούμενο τρικύλινδρο του 1 λίτρου, με απόδοση 95 ίππων και 175 Nm σε συνεργασία αποκλειστικά με 5άρι χειροκίνητο κιβώτιο. H ισχυρότερη έκδοση των 110 ίππων και 200 Nm προσφέρεται είτε με 6άρι μηχανικό, είτε με το 7άρι DSG. Η κορυφαία, με τον τετρακύλινδρο 1.5 TSI των 150 ίππων και 250 Nm, διατίθεται μόνο με το αυτόματο διπλού συμπλέκτη. Τέλος, υπάρχει και η επιλογή του CNG , με τον 1.0 TGI να αποδίδει 90 ίππους και 160 Nm, συνεργαζόμενος με 6άρι χειροκίνητο.