Μετά από πολλά teasers η Mercedes παρουσίασε τη 2η γενιά της GLA, η οποία χαρακτηρίζεται από την πολύ πιο περιπετειώδη εμφάνιση και την υψηλή τεχνολογία που διαθέτει.
Δείτε ακόμη: Νέες Mercedes GLE και GLS 63 S με 612 ίππους
Σε σύγκριση με την προκάτοχο, εμφανισιακά ξεχωρίζει το κατά πολύ μεγαλύτερο ύψος που τώρα φτάνει τα 1.611 χλστ., κερδίζοντας 104 χλστ. σε σχέση με πριν. Η αύξηση αυτή έγινε προκειμένου να ενισχυθεί το παράστημα SUV και να απομακρυνθεί από το ύφος της A-Class, προσεγγίζοντας περισσότερο αυτό της GLC. Το μήκος έχει μεν μειωθεί (4.410 από 4.424 χλστ.), αλλά το μεταξόνιο έχει ανέβει στα 2.729 χλστ. από τα 2.699 χλστ. Το πλάτος σημειώνει μικρή αύξηση, φτάνοντας τα 1.834 χλστ. (+30 χλστ.). Ο χώρος αποσκευών, τέλος, έχει επίσης αυξηθεί στα 435 λίτρα, από 421.
Οι γραμμές κάνουν εμφανή την προσπάθεια των σχεδιαστών να αναβαθμίσουν την GLA σε «baby GLC», με τα εμπρός φωτιστικά σώματα και τα πλαστικά προστατευτικά περιμετρικά του αμαξώματος να δίνουν τον τόνο. Στο πίσω μέρος, τα φώτα παραπέμπουν στα αντίστοιχα της A-Class, όμως το διαφορετικό μοτίβο και τα ανασχεδιασμένα γραφικά των LED φροντίζουν να ξεκαθαρίσουν πως πρόκειται για GLA. Εκτός από τον αναβαθμισμένο χαρακτήρα, το αμάξωμα προσφέρει και πολύ καλό συντελεστή οπισθέλκουσας, που ορίζεται στο Cd: 0,28.
Δείτε ακόμη: Δοκιμή Mercedes-Benz CLA Coupe 180 d 7G-DCT
Το εσωτερικό προέρχεται σχεδόν αυτούσιο από τη νέα B-Class και κυριαρχεί η διαμόρφωση με τις διπλές οθόνες: μία μπροστά από τον οδηγό, για τον ψηφιακό πίνακα οργάνων, και μία στην κορυφή του ταμπλό, για τον έλεγχο των λειτουργιών του αυτοκινήτου και του συστήματος πολυμέσων. Αναλόγως έκδοσης, οι διαστάσεις ποικίλουν. Ξεκινάνε από δυο 7 ιντσών, συνεχίζουν με μια 7 και μια 10,25 ιντσών (για πίνακα οργάνων και ταμπλό αντίστοιχα) και ολοκληρώνονται με δυο 10,25 ιντσών, στην ενιαία τεχνοτροπία Widescreen. Ξεχωρίζει η τεχνολογία ENERGIZING, που ενσωματώνει ορθοπεδικά καθίσματα τα οποία ρυθμίζονται αυτόματα σε κλίση πλάτης και ύψος εδράνου, αναλόγως ύψους οδηγού-συνοδηγού, για την εύρεση της ιδανικής θέσης.
Το πακέτο ασφαλείας απαρτίζεται από το Driving Assistance Package, που -αναλόγως έκδοσης- διαθέτει το σύστημα DISTRONIC (αυτόματο φρενάρισμα, ενεργή διατήρηση απόστασης και απενεργοποίηση κινητήρα σε σταθερή ταχύτητα και με επιλεγμένη την λειτουργία ECO), διατήρηση λωρίδας, ανίχνευση τυφλών σημείων και οδικής σήμανσης.
Δείτε ακόμη: Αθάνατη Mercedes-Benz 200 του 1976 με 14.044 χλμ.!
Η ανάρτηση αποτελείται από γόνατα ΜακΦέρσον εμπρός και πολλαπλούς συνδέσμους πίσω, ανεξαρτήτως έκδοσης, με το σύστημα τετρακίνησης 4MATIC να διατίθεται προαιρετικά. Διαθέτει 3 λειτουργίες: Eco, Sport και Off-road. Στην πρώτη η κατανομή της ροπής περιορίζεται στο 80-20 εμπρός-πίσω. Στο δεύτερο ανεβαίνει στο 70-30, ενώ στο τελευταίο κλειδώνει στο 50-50.
Για την κίνηση της νέας Mercedes GLA υπάρχουν 4κύλινδρα μηχανικά σύνολα βενζίνης και πετρελαίου, ωστόσο προς το παρόν ανακοινώνει πληροφορίες για δύο μοτέρ βενζίνης. Το ένα, είναι το μηχανικό σύνολο των 1.33 λτ. (GLA 200) ισχύος 163 ίππων στις 5.500 σ.α.λ. και με ροπή 250 Nm στις 1.620-4.000 σ.α.λ., το οποίο προσφέρει επιτάχυνση στο 0-100 χλμ./ώρα σε 8,7 δλ., τελική ταχύτητα 210 χλμ./ώρα, μεικτή κατανάλωση 5,6-5,9 λτ./100 χλμ. και εκπομπές CO2 129-135 γρ./χλμ.
Δείτε ακόμη: Mercedes Χ-Class για μεγαλογαιοκτήμονες!
Ο δεύτερος κινητήρας είναι ο 2.0 λτ. με τους 306 ίππους και τα 400 Nm ροπής στις 3.000-4.000 σ.α.λ. (GLA 35 4MATIC AMG). Με το εν λόγω μοτέρ η νέα GLA επιταχύνει από 0-100 χλμ./ώρα σε 5,1 δλ., η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ./ώρα, η μεικτή κατανάλωση είναι 7,4-7,5 λτ./100 χλμ. και οι εκπομπές CO2 είναι 170-171 γρ./χλμ. Λογικά, θα εξοπλίζεται με τον 2λιτρο βενζίνης των 224 ίππων και με τους πετρελαίου των 1.6 λτ. με 116 ίππους και των 2.0 λτ. με 150 και 190 ίππους.