Μετά την πρόγευση με τις καμουφλαρισμένες φωτογραφίες, ήρθε η επίσημη παρουσίαση του e-tron GT Concept να μας ανοίξει για τα καλά την όρεξη σχετικά με το αντίπαλον δέος του Tesla Model S.
Η σαγηνευτική και απίστευτα δυναμική εμφάνιση του τετράθυρου κουπέ από το Ίνγκολσταντ κρύβει την πλατφόρμα, τα μηχανικά μέρη, αλλά και τις επιδόσεις της Porsche Taycan. Διαθέτει δυο ηλεκτροκινητήρες (έναν ανά άξονα) συνδυαστικής απόδοσης 590 ίππων, με την κίνηση να περνά σε όλους τους τροχούς. Τα ηλεκτρικά μοτέρ αντλούν ενέργεια από μια συστοιχία μπαταριών ιόντων λιθίου ισχύος 90 kWh , η οποία προσφέρει αυτονομία μεγαλύτερη των 400 χιλιομέτρων στον νέο κύκλο δοκιμών WLTP, δίχως να λησμονεί τις εντυπωσιακές επιδόσεις. Το e-tron GT απαιτεί 3,5 δλ. για τα πρώτα 100 χλμ./ώρα, 12 δλ. για να φτάσει τα 200 χλμ./ώρα από στάση και σταματά να επιταχύνει στα 240 χλμ./ώρα, όντας ηλεκτρονικά περιορισμένο προκειμένου να προστατευτεί η πηγή της ενέργειας (η μπαταρία δηλαδή) από φαινόμενα υπερθέρμανσης.
Δείτε ακόμα: Το φρενάρισμα του Audi E-Τron αψηφά την λογική (+video)
Οι μπαταρίες των 800V βρίσκονται τοποθετημένες στο πάτωμα και με χρήση ταχυφορτιστή μπορούν να φτάσουν στο 80% της χωρητικότητάς τους μέσα σε μόλις 20 λεπτά. Υποστηρίζουν μάλιστα και ασύρματη φόρτιση 11 kW. Σύμφωνα με την Audi η αυτονομία του e-tron GT μπορεί να αυξηθεί κατά 30% χάρη στο σύστημα ανάκτησης ενέργειας που διαθέτει και το οποίο χαρακτηρίζεται από τις κεραμικές δισκόπλακες. Πέραν όλων αυτών, συναντάμε και σύστημα τετραδιεύθυνσης.
Το φεστιβάλ τεχνολογίας συνεχίζεται στο αμάξωμα του GT, το οποίο είναι κατασκευασμένο εξ ολοκλήρου από αλουμίνιο και χάλυβα, με εξαίρεση την οροφή που αποτελείται από ανθρακόνημα. Χαρακτηριστικό είναι επίσης το γεγονός πως τα φωτιστικά σώματα ενσωματώνουν τεχνολογία matrix LED και δέσμες laser.
Kατά τα άλλα το μεγάλο Audi (σχεδόν 5 μέτρα μήκος, 2 πλάτος και 3 μεταξόνιο) δεν παραλείπει να εξυπηρετεί με άκρως οικογενειακούς χώρους τους επιβάτες. Ο χώρος αποσκευών στο παραδοσιακό πορτμπαγκάζ ανέρχεται στα 450 λίτρα, τα οποία γίνονται 500 όταν προσθέσουμε τον αποθηκευτικό χώρο στο σημείο που κανονικά θα υπήρχε ο κινητήρας. Συνολικά οι διαστάσεις του είναι εφάμιλλες του Α7, ωστόσο αρκετά από τα σχεδιαστικά του στοιχεία αναμένεται να μεταφερθούν στην επόμενη γενιά του TT.
Στο εσωτερικό ξεχωρίζουν ο ψηφιακός πίνακας οργάνων, η μεγάλη οθόνη στο κέντρο του ταμπλό, ενώ υπάρχει και διακόπτης Audi Select, μέσω του οποίου ο οδηγός επιλέγει το επιθυμητό πρόγραμμα οδήγησης. Τα τέσσερα σπορ καθίσματα είναι επενδυμένα με συνθετικό δέρμα, με την Audi να μην χρησιμοποιεί κανένα υλικό ζωικής προέλευσης (δέρμα αγελάδας για τα καθίσματα, ας πούμε), ενώ ένα μεγάλο ποσοστό από τον διάκοσμο είναι κατασκευασμένο από ανακυκλώσιμα υλικά.
Διαβάστε επίσης: Audi R8 1.000 ίππων πιάνει 350 χλμ./ώρα στην Autobahn (+video)
Οι πωλήσεις αναμένεται να ξεκινήσουν προς το τέλος του 2020 με την τελική μορφή του μοντέλου παραγωγής να μην διαφέρει ιδιαίτερα σε σχέση με το Concept.