Ολική ανανέωση για το δημοφιλές crossover της Κia, το οποίο αποκτά πολύ πιο δυναμική εμφάνιση σε σχέση με πριν και για πρώτη φορά, αμιγώς ηλεκτρική έκδοση. Ας πάρουμε τα πράγματα από την αρχή.
Το νέο Soul θα διατίθεται στις γνωστές εκδόσεις GT-Line και X-Line, με την πρώτη να είναι προσανατολισμένη στην σπορτίβ εμφάνιση και τα ανάλογα δυναμικά χαρακτηριστικά, ενώ η δεύτερη απευθύνεται στους φυσιολάτρες και όσους αρέσκονται να οδηγούν εκτός δρόμου. Στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Λος Άντζελες η κορεατική εταιρία παρουσίασε όλη την έκταση της γκάμας, με το GT-Line να ξεχωρίζει χάρις στις 18αρες ζάντες αλουμινίου, την χαμηλωμένη ανάρτηση, τις αεροδυναμικές προσθήκες στον εμπρός προφυλακτήρα, τα μαρσπιέ και την οροφή, αλλά και την κεντρικά τοποθετημένη απόληξη της εξάτμισης στον πίσω, η οποία μιμείται την τεχνοτροπία «Tiger Nose» που συναντάμε στην μάσκα και αποτελεί ίδιον της εταιρικής ταυτότητας των Κia.
Δείτε ακόμα: Kia e-Niro: Το ηλεκτρικό SUV που θα έρθει και Ελλάδα
Το X-Line αντίστοιχα, ξεκαθαρίζει τις προθέσεις του με την ελαφρώς αυξημένη απόσταση από το έδαφος σε σχέση με το απλό Soul (και ακόμα περισσότερο σε σύγκριση με το GT-Line), τα πλαστικά προστατευτικά στα πλαϊνά του αμαξώματος και τις προστατευτικές ποδιές εμπρός-πίσω στους προφυλακτήρες. Και τα δυο μοντέλα εξοπλίζονται (αρχικά στις Η.Π.Α.) με έναν 2λιτρο ατμοσφαιρικό κινητήρα 150 ίππων και τον γνωστό 1.600αρι τούρμπο GDI των 204 ίππων. Εν συνεχεία για την αγορά της Ευρώπης, αναμένεται να ενσωματωθούν τα 1.0 και 1.4 τούρμπο μοτέρ αλλά και ο 1.600αρης ντίζελ. Τα μεγάλα νέα, ωστόσο, δεν αφορούν τους κινητήρες εσωτερικής καύσης.
Το e-Soul γίνεται το δεύτερο ηλεκτρικό αυτοκίνητο για την κορεατική εταιρία μετά το e-Niro, με το οποίο εξάλλου μοιράζεται το κινητήριο σύνολο. Ο ηλεκτροκινητήρας των 204 ίππων και 395 Nm ροπής δηλώνει αθόρυβο «παρών», με τους Κορεάτες να μην ανακοινώνουν ακόμα στοιχεία σχετικά με την αυτονομία του. Για να έχουμε ένα μέτρο σύγκρισης πάντως, η μπαταρία των 64 kWh στο e-Niro εξασφαλίζει 485 χιλιόμετρα απρόσκοπτης κίνησης σε μικτές συνθήκες, με μία φόρτιση. Σχεδιαστικά, το e-Soul διαθέτει διαφορετικούς εμπρός και πίσω προφυλακτήρες, ενώ η μάσκα δεν διαθέτει αεραγωγούς προς όφελος της αεροδυναμικής απόδοσης και μείωση του συντελεστή οπισθέλκουσας. Τα εμπρός φωτιστικά σώματα του αυτοκινήτου είναι full-LED και ενσωματώνονται στο πάνω μέρος του αυτοκινήτου, ενώ διαφορετικής σχεδίασης είναι και οι ζάντες αλουμινίου των 17 ιντσών.
Διαβάστε επίσης: Οι τιμές του Kia Stinger στην Ελλάδα (+εξοπλισμός)
Από πλευράς διαστάσεων το νέο Soul είναι πολύ κοντά στον προκάτοχό του, με το μήκος του να αγγίζει τα 4.196 χλστ. (56 χλστ πιο μακρύ), το πλάτος και το ύψος να μένουν στα ίδια επίπεδα (1.800 χλστ. το πρώτο, 1.600 το δεύτερο), ενώ το μεταξόνιο εμφανίζεται κατά 30 χλστ. μακρύτερο, στα 2,6 μέτρα.
Στην Ευρώπη αναμένεται στο πρώτο μισό του επόμενου έτους.