Στη γκάμα των μοντέλων της Lada υπάρχουν τα πιο σύγχρονα Vesta και XRAY, το αειθαλές Niva, αλλά και άλλα μικρά και μικρομεσαία μοντέλα ενδιάμεσα. Μεταξύ αυτών διατίθενται και κάποιες σπορ εκδόσεις, οι οποίες ωστόσο απέχουν από τα σύγχρονα δεδομένα των ευρωπαϊκών μοντέλων με τους downsized turbo κινητήρες και θυμίζουν περισσότερο σπορ μοντέλα προηγούμενης δεκαετίας.
Αυτά είναι το μικρομεσαίο σεντάν Granta Sport και το μικρό 5θυρο Kalina Sport. Αμφότερα εφοδιάζονται με τον ίδιο 1.600άρη ατμοσφαιρικό “ενισχυμένο” κινητήρα, με απόδοση 118 ίππων στις 6.750 σ.α.λ. και 154 Nm ροπής στις 4.750 σ.α.λ., συνδυασμένο με πιο κοντό 5άρι μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων. Από πλευράς επιδόσεων επιταχύνουν από 0-100 χλμ./ώρα σε 9,5 δλ. και η τελική τους ταχύτητα αγγίζει τα 198 χλμ./ώρα, ενώ η κατανάλωση ανέρχεται στα 6,8 λτ./100 χλμ.
Μάλιστα, σύμφωνα με τις μετρήσεις της Lada, το μεγαλύτερο σε διαστάσεις Granta (μήκος 4.280 χλστ.), είναι ελαφρύτερο κατά 10 κιλά (1.140 κιλά), από το μικρότερο Kalina (μήκος 3.943 χλστ.).
Αμφότερα ξεχωρίζουν εξωτερικά -σε σχέση με τις πιο απλές εκδόσεις- από τους πιο δυναμικής σχεδίασης προφυλακτήρες, τις πολυάκτινες ζάντες αλουμινίου, τα αεροδυναμικά βοηθήματα, τα σκουρόχρωμα φωτιστικά σώματα, τις προσθήκες στα μασπιέ και την χαμηλωμένη ανάρτηση. Στο εσωτερικό υπάρχουν καθίσματα με ενισχυμένη πλευρική στήριξη, δερμάτινο τιμόνι και επιλογέας ταχυτήτων με κόκκινες ραφές.
Παραπλήσιες είναι και οι τιμές τους, αφού το Granta πωλείται στην Ρωσία από 541.000 ρούβλια (7.463 ευρώ) και το Kalina είναι λίγο ακριβότερο στα 551.000 ρούβλια (7.600 ευρώ).