Το GTi της Hyundai, το πολυαναμενόμενο i30 N δεν θα μπορούσε να έχει καλύτερο ξεκίνημα από αυτό που είχε η ειδική έκδοση First Edition η οποία ξεπούλησε μέσα σε μόλις δύο εικοσιτετράωρα.
Το hot hatch της μάρκας (εδώ μπορείτε να διαβάσετε τα πάντα για αυτό), το οποίο θα τα βάλει με καταξιωμένα μοντέλα στην συγκεκριμένη κατηγορία, αποτελεί το πρώτο της μοντέλο στην συγκεκριμένη κατηγορία και φέρει το διακριτικό N.
Κάτω από το καπό του έχει τον 2.0 λτ. T-GDI ο οποίος αποδίδει 275 ίππους (με το Performance Pack) στις 6.000 σ.α.λ. και 353 Nm ροπής από τις 1.450 έως και τις 4.700 σ.α.λ., ενώ η κίνηση περνά στους εμπρός τροχούς μέσω ηλεκτρονικού διαφορικού περιορισμένης ολίσθησης και χειροκίνητου κιβωτίου έξι σχέσεων. Μάλιστα θα υπάρχει και έκδοση με 250 ίππους στις 6.000 σ.α.λ. και την ίδια ροπή αλλά από τις 1.450 έως και τις 4.000 σ.α.λ.
Το μοντέλο έχει εξελιχθεί στην θρυλική πίστα του Nurburgring στην οποία βρίσκεται και το Testing Center της μάρκας και έγιναν συνολικά 10.000 χλμ. από το συγκεκριμένο μοντέλο, ενώ βάση για την δημιουργία του αποτέλεσε φυσικά το τωρινό Hyundai i30. Για αυτό το λόγο εξάλλου η συγκεκριμένη έκδοση ήταν διαθέσιμη αποκλειστικά στην Γερμανία και σε μόλις 100 μονάδες.
Όσοι έσπευσαν να το αγοράσουν έβαλαν προκαταβολή 1.000 ευρώ μέσω paypal και η Hyundai θα τους παραδώσει τα αυτοκίνητα τον Οκτώβριο (δείτε εδώ πότε θα έρθει στην χώρα μας το Hyundai i30 N) με ειδικό πακέτο εξοπλισμού και αξεσουάρ, ενώ θα τους δωρίσει επιπλέον ένα δείπνο στο Nurburgring, καθώς και παρακολούθηση εκπαιδευτικού σεμιναρίου οδήγησης στην ίδια πίστα.
Διαβάστε ακόμη:
Έρχεται και station wagon έκδοση του Opel Insignia GSi
Πόσα καίει και τι τέλη κυκλοφορίας πληρώνει η Bugatti Chiron των 1.500 ίππων;