Η GT δεν είναι από τα αυτοκίνητα που θα αποκαλούσε κανείς «διακριτικό». Ειδικά στην κορυφαία της έκδοση, την GT R. Κορυφαία προς το παρόν, δηλαδή, καθώς εδώ και καιρό βρίσκεται στο στάδιο της εξέλιξης η Black Series, ενώ έχει επιβεβαιωθεί η ακόμα πιο ειδική Clubsport. Μέχρι να παρουσιαστούν οι απόλυτες AMG GT, τον «χορό» θα σέρνουν οι προτάσεις των βελτιωτών. Καλή ώρα η Fostla και το «κτήνος» που παρουσίασε.
Δείτε ακόμα: Ντεμπούτο για την βασική Mercedes-AMG GT 4-Door Coupe
Το παρουσιαστικό ίσως να σας θυμίζει κάτι, καθώς προέρχεται από την Prior Design και το body kit που είχε παρουσιάσει η αμερικανική εταιρία για το supercar από τη Στουτγκάρδη. Τα τονισμένα φτερά, τα πλευρικά μαρσπιέ, το εμπρός splitter, αλλά και η αεροτομή με τον διαχύτη πίσω ξεκαθαρίζουν τις προθέσεις της συγκεκριμένης GT. Στο ίδιο μήκος κύματος και η ανάρτηση της KW, που χαμηλώνει το αμάξωμα κατά 40 χλστ. αλλά και οι ζάντες αλουμινίου των 20 ιντσών, οι οποίες «ξεχειλώνουν» το πλάτος του αμαξώματος χάρις στους αποστάτες της H&R. Όλα αυτά ήταν γνωστά από την Prior. Η Fostla, όμως, αποφάσισε να ασχοληθεί και με τον κινητήρα, «εκτοξεύοντας» την απόδοση στους 650 ίππους. Σημειωτέον ότι εδώ μιλάμε για την απλή GT των 476 ίππων, ενώ στην περίπτωση της Prior για την S των 522.
Με δυο λόγια, ο 4λιτρος twinturbo V8 έχει κερδίσει σχεδόν 200 άλογα και «ρίχνει» 65 ίππους στην κορυφαία GT R των 585. Ο Γερμανός βελτιωτής δεν ανακοίνωσε νούμερα επιδόσεων, αλλά αν κρίνουμε από τα 3,6 δλ. που θέλει η R για να επιταχύνει στα 100 χλμ./ώρα από στάση και τα 320 χλμ./ώρα τελικής, δεν υπάρχει αμφιβολία πως η πράσινη δημιουργία της Fostla θα είναι ταχύτερη.
Διαβάστε επίσης: Mercedes-AMG GT R τα βάζει με Nissan GT-R (+video)
Ειδικότερα για το Malachite Green χρώμα, δεν συναντάται πουθενά στην γκάμα της Mercedes και αποτελεί προϊόν της Fostla, αποτελούμενο από 50 ρολά μεμβράνης.