Οι Rolls-Royce δεν είναι τα πρώτα αυτοκίνητα που έρχονται στο μυαλό, όταν αναφέρεται ο όρος «βελτίωση». Κόντρα στη γενικότερη αντίληψη όμως, υπάρχουν εκεί έξω Ghost, Cullinan και Phantom που δεν έχουν πρόβλημα να τραβούν τα βλέμματα, ακόμα και σε underground στέκια. Τη δύναμη, εξάλλου, την έχουν. Η Phantom που βλέπουμε έχει πλέον την εμφάνιση, αλλά και το στήσιμο.
Τα παραέχει, για να ακριβολογούμε, καθώς η Mansory του έδωσε και κατάλαβε. Η βρετανική λιμουζίνα δέχτηκε τις περιποιήσεις των Γερμανών τόσο στο αμάξωμα, όσο και την ανάρτηση, έχοντας γίνει πλέον πρακτικά «ξύστρα» με τον νέο εμπρός προφυλακτήρα και το splitter, που ακουμπάει την άσφαλτο. Οι 24άρες ζάντες και η χαμηλωμένη ανάρτηση, που εκμηδενίζουν το κενό μεταξύ ελαστικού και θόλου, κλέβουν τις εντυπώσεις. Η αερανάρτηση διαθέτει νέο λογισμικό προκειμένου να κατεβάσει τόσο την απόσταση από το έδαφος, αλλά και να σκληρύνει την απόσβεση ώστε να μη χτυπάνε διαρκώς οι τροχοί στο εσωτερικό των φτερών. Πανεύκολα αντιλαμβανόμαστε πάντως, πως πλέον η Ghost προσφέρει ένα μέρος μόνο από την παγκοσμίου κλάσης άνεση και ποιότητα κύλισης, που χαρακτηρίζουν τα αυτοκίνητα με το «Spirit of Ecstasy» στη μάσκα.
Το πακέτο ολοκληρώνεται από τη διακριτική παρουσία ανθρακονημάτινων αεροδυναμικών βοηθημάτων, όπως εντοπίζονται στο splitter του εμπρός προφυλακτήρα, τις ποδιές στο πλάι και τον (πιο κραυγαλέο, είναι η αλήθεια) διαχύτη, ο οποίος φιλοξενεί και τις απολήξεις της νέας εξάτμισης. Κάτω από το καπό δεν ανακοινώνονται αλλαγές, οπότε υποθέτουμε πως η απόδοση του δωδεκακύλινδρου V12 των 6.75 λίτρων παραμένει στους 571 ίππους και τα 850 Nm. Οι αλλαγές σε ανάρτηση-τροχούς-λάστιχα και αεροδυναμική πάντως, λογικά έχουν ζημιώσει την επιτάχυνση (0-100 χλμ./ώρα σε 4,8 δλ. η εργοστασιακή) ενώ δεν αποκλείεται να έχει καταργηθεί ο κόφτης τελικής των 250 χλμ./ώρα.