Η γκάμα της Audi προσφέρεται για μηχανολογικές αλχημείες. Για παράδειγμα, τι θα προέκυπτε αν κάποιος αποφάσιζε να συνδυάσει το A1 με τα μηχανικά μέρη του RS 3;
Η Proto Cars μας λύνει την απορία, δημιουργώντας ένα τερατώδες A1 ειδικά διαμορφωμένο για αγώνες rallycross. Η πολωνική εταιρία έχει κάνει πολλή δουλειά στο αμάξωμα και το σασί του μικρότερου Audi, προκειμένου να χωρέσει ο 2.5άρης TFSI και το σύστημα μετάδοσης του RS 3. Το 5κύλινδρο μοτέρ διατηρεί την εργοστασιακή μορφή του, αποδίδοντας 400 ίππους στις 5.850-7.000 σ.α.λ. και 480 Nm ροπής στις 1.700-5.850 σ.α.λ. Το ίδιο ισχύει για το 7άρι αυτόματο διπλού συμπλέκτη S-tronic και το σύστημα τετρακίνησης quattro. Το υπόλοιπο αυτοκίνητο, όμως, είναι μεταλλαγμένο.
Δείτε ακόμα: Δοκιμή Audi A1 30 TFSI S tronic S line
Αρχής γενομένης από το αμάξωμα, το οποίο διαθέτει εντελώς ανασχεδιασμένους προφυλακτήρες και φουσκωμένα φτερά, συνοδευόμενα από το κατάλληλο αεροδυναμικό πακέτο και 18άρες ζάντες αλουμινίου. Στο εσωτερικό το μόνο που θυμίζει πολιτικό Audi, είναι το ταμπλό και η κεντρική κονσόλα, που φιλοξενεί τον εργοστασιακό επιλογέα του RS 3. Πέραν αυτών, τα πάντα έχουν αφαιρεθεί. Το αγωνιστικό roll cage, προδιαγραφών FIA, φροντίζει για την ασφάλεια του πληρώματος και την ενίσχυση της ακαμψίας του πλαισίου, το υδραυλικό χειρόφρενο για την τοποθέτηση στις κλειστές στροφές και τα μπάκετ της Recaro για την παραμονή οδηγού-συνοδηγού στις θέσεις τους.
Διαβάστε επίσης: O Ζιντάν «μαγεύει» με Audi RS 3 Sportback
Η ανάρτηση είναι αγωνιστική και πλήρως ρυθμιζόμενη, ενώ τα φρένα επίσης προέρχονται από το RS 3.