Λίγο μετά την παρουσίαση της 4ης γενιάς A3, η Audi είχε δώσει στη δημοσιότητα τις πρώτες φωτογραφίες του νέου S3. Φωτογραφίες που έκρυβαν τεχνηέντως τη σιλουέτα του hot hatch από το Ίνγκολσταντ, κάτω από καμουφλάζ. Πλέον, το καμουφλάζ είναι παρελθόν.
Το νέο S3 απαθανατίστηκε σε μορφή έτοιμη για τις αντιπροσωπείες, κατά τη διάρκεια δοκιμών στο Nurburgring. Οι Γερμανοί δεν «τσιγκουνεύτηκαν», δίνοντάς μας τόσο το Sportback, όσο και το Sedan. Αμφότερα ξεχωρίζουν χάρις στον επιθετικό προφυλακτήρα με τις μεγάλες εισαγωγές μπροστά, τις 19άρες ζάντες, τα side skirts, τις τετραπλές απολήξεις εκατέρωθεν του διαχύτη στον πίσω προφυλακτήρα και τα διακριτικά spoiler (στην οροφή για το 5θυρο, στο χείλος της πόρτας του πορτμπαγκάζ για την “κούρσα”).
Δείτε ακόμα: Οι τιμές του νέου Audi A3 Sportback στην Ελλάδα
Κάτω από όλα αυτά, συναντάμε τον 2λιτρο TFSI σε απόδοση 310 ίππων και 400 Nm ροπής, πάντα σε συνδυασμό με το σύστημα τετρακίνησης quattro (που φέτος συμπληρώνει 40 χρόνια καριέρας) και το 7άρι αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DSG. Προαιρετικά θα είναι διαθέσιμα τα ηλεκτρονικά ελεγχόμενα αμορτισέρ Magnetic Ride. Επιδόσεις, όπως είναι φυσικό, δεν ανακοινώνονται εν αναμονή της επίσημης παρουσίασης. Κανονικά θα έπρεπε ήδη να έχει πραγματοποιηθεί, καθώς ήταν προγραμματισμένη για τον περασμένο Μάρτη και το Σαλόνι της Γενεύης. Η πανδημία, ωστόσο, άλλαξε τα πάντα.
Διαβάστε επίσης: Πόσα άλογα βγάζει ένα Audi A3 1.8Τ 20ετίας;
Το απερχόμενο S3, πάντως, των 300 ίππων χρειάζεται μόλις 4,7 δλ. για να επιταχύνει στα 100 χλμ./ώρα από στάση και σταματά στα 250 χλμ./ώρα, με τη μεσολάβηση ηλεκτρονικού κόφτη. Οπότε η μικρή διαφορά στην ισχύ του νέου, λογικά δεν θα επιφέρει μεγάλες αλλαγές στα νούμερα επιτάχυνσης.