Όσο πλησιάζουμε στην ώρα της επίσημης παρουσίασης της νέας Mercedes-AMG A 45, τόσο το καμουφλάζ μειώνεται. Και από εκεί που βλέπαμε τον υποψήφιο «πρωθυπουργό» των hot-hatches να επιδεικνύει τις χάρες του Drift Mode γεμάτος αυτοκόλλητα, τώρα τον βλέπουμε να κυνηγάει την BMW M8 στο Nurburgring πρακτικά έτοιμος για τις αντιπροσωπείες.
Η κορυφαία A-Class ξεκαθαρίζει τις προθέσεις της συγκριτικά με την A 35, από την πρώτη κιόλας ματιά. Οι μεγαλύτερη μάσκα με τις κάθετες γρίλιες (προνόμιο των «μεγάλων» μοντέλων της AMG), οι ευμεγέθεις αεραγωγοί στον προφυλακτήρα και τα φουσκωμένα φτερά, που κρύβουν τα αυξημένα μετατρόχια, δεν αφήνουν περιθώρια αμφισβήτησης. Το ίδιο ισχύει και για το πίσω μέρος, όπου οι τετραπλές απολήξεις της εξάτμισης, ο μεγαλύτερος διαχύτης και η πιο επιθετική αεροτομή οροφής φροντίζουν να αποσαφηνίσουν πως κάτω από το αμάξωμα κρύβεται πολλή παραπάνω ισχύς από τα 306 άλογα της A 35.
Δείτε ακόμα: Δοκιμή Mercedes A 200 7G-DCT
Ο 2λιτρος υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας αποδίδει στην βασική έκδοση 387 ίππους και στην κορυφαία S ξεπερνά τους 400, κατά 21. Σε συνδυασμό με το launch control, το 8τάχυτο αυτόματο κιβώτιο και το σύστημα τετρακίνησης 4MATIC+, η Mercedes δηλώνει πως η απλή A 45 χρειάζεται 4,2 δλ. για τα πρώτα 100 χλμ./ώρα. Η S λογικά θα πέφτει κάτω από τα 4 δλ., σε μια περιοχή που οριοθετείται από supercars. Η τελική σε κάθε περίπτωση περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ./ώρα. Η ταχύτητα του αυτοκινήτου δεν κρύβεται, αν κρίνουμε από την ευκολία με την οποία ακολουθεί την υπό εξέλιξη BMW M8, ένα αυτοκίνητο που επίσης διαθέτει τετρακίνηση και κοντά στους 600 ίππους.
Διαβάστε επίσης: Bελτιωμένη Mercedes-AMG είναι ο απόλυτος οικογενειάρχης «τιμωρός»
Πέρα από την αποτελεσματικότητα, η επερχόμενη A 45 δεν παραλείπει την διασκέδαση. Για αυτό και διαθέτει το αντίστοιχο πρόγραμμα στο 4MATIC+, με το Drift Mode να την μετατρέπει πρακτικά σε πισωκίνητη. H πρεμιέρα της αναμένεται τον ερχόμενο Σεπτέμβριο, στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης.