Λίγο καιρό πριν την επίσημη παρουσίαση του νέου Ford Focus ST, ο φωτογραφικός φακός το απαθανάτισε στο σύνηθες μέρος όπου «συλλαμβάνονται» τα περισσότερα μοντέλα υπό εξέλιξη -σπορ και μη: το Nurburging και τους δρόμους πέριξ αυτού.
Από την στιγμή που οι άνθρωποι του «Μπλε Οβάλ» κυκλοφορούν το πολυαναμενόμενο hot hatch με μηδενικό καμουφλάζ, σημαίνει αφενός πως το αυτοκίνητο είναι ουσιαστικά έτοιμο, αφετέρου δεν θα αργήσουμε να δούμε τις πρώτες επίσημες φωτογραφίες. Όπως φαίνεται στις κατασκοπευτικές πάντως, το νέο ST -στο εμπρός μέρος και το προφίλ τουλάχιστον- φέρει ελάχιστες διαφορές σε σχέση με τις εκδόσεις ST-Line της 4ης γενιάς Focus. Ο προφυλακτήρας ξεχωρίζει χάρις στην επιθετική σχεδίαση και τους ευμεγέθεις αεεραγωγούς, ενώ στο πλάι οι ποδιές φροντίζουν για την ενίσχυση του look. Φυσικά το ίδιο κάνουν και οι 18αρες ζάντες, αλλά εκεί που το ST πραγματικά διαχωρίζει την θέση του από τα πιο ταπεινά «αδελφάκια» του είναι στο πίσω μέρος. Ο προφυλακτήρας πλέον φιλοξενεί διαχύτη, εκατέρωθεν του οποίου είναι τοποθετημένες οι απολήξεις της εξάτμισης, σε μια διάταξη που θυμίζει ιδιαίτερα το απερχόμενο Focus RS.
Δείτε ακόμα: Πως η Ford δεν απέκτησε την VW τζάμπα
Mιλώντας για το κορυφαίο Focus, κατά πάσα πιθανότητα από αυτό θα προέρχεται ο κινητήρας. Όχι φυσικά στην μορφή των 350 ίππων ή των 315 που αποδίδει στην βασική Mustang, αλλά λίγο πριν τους 300 ίππους. Συγκεκριμένα οι φήμες κάνουν λόγο για 250 ή 280 ίππους από τον 2.3 EcoBoost, οι οποίοι θα περνούν στο οδόστρωμα μέσω των εμπρός τροχών και ηλεκτρονικού μπλοκέ. Η διάταξη της ανάρτησης αποτελείται από γόνατα ΜακΦέρσον και πολλαπλούς συνδέσμους πίσω, όπως και οι πλούσιες εκδόσεις του νέου Focus (οι βασικές διαθέτουν ημιάκαμπτο πίσω).
Διαβάστε επίσης: Νέα Ford Fiesta ST-Line Red Edition και Black Edition
Η επίσημη παρουσίαση αναμένεται μέσα στο 2019 αλλά όχι κοντά στις αρχές, καθώς δεν υπάρχει πρόθεση να είναι μεταξύ των μοντέλων της Ford στην έκθεση της Γενεύης τον Μάρτιο.