Εκ του αποτελέσματος, σίγουρα δεν βγήκε το όραμα του πλήρους εξηλεκτρισμού στην Audi. Όχι μόνο λόγω της απόφασης να συνεχίσει τις επενδύσεις στους κινητήρες εσωτερικής καύσης, αλλά και των «σπασμένων» που δυστυχώς καλούνται να πληρώσουν πολλοί εργαζόμενοί της. Ήδη, από τα τέλη του 2024, είχε ανακοινωθεί το -επεισοδιακό- λουκέτο στο εργοστάσιο των Βρυξελλών, όπου κατασκευάζονταν το Q8 e-tron (και του κανονικού Q8, απλά η παραγωγή αυτού μεταφέρθηκε). Πλέον, όμως, η κατάσταση έρχεται σε τόσο δύσκολο στάδιο, ώστε πλήττονται και οι μονάδες της Γερμανίας.
Σε πρόσφατη σύγκλιση του Δ.Σ., η φίρμα από το Ίνγκολσταντ αποφάσισε τη λήψη δραστικών μέτρων για τη βελτίωση των ισολογισμών. Όπου «δραστικά μέτρα», όλοι ξέρουμε ότι πάντα εννοούνται απολύσεις. Η Audi φτιασιδώνει κάπως την ορολογία, κάνοντας λόγο για «πλάνο προστασίας του εργατικού δυναμικού», ωστόσο αυτό που εννοεί είναι ότι αναγκαστικά θα χάσουν κάποιοι τη δουλειά τους, ώστε να μην τη χάσουν ακόμα περισσότεροι μελλοντικά. Το οργανόγραμμα αναφέρει την περικοπή 7.500 θέσεων εργασίας μέχρι το 2029, με τους διοικούντες τη γερμανική εταιρία να χαρακτηρίζουν αυτή την κίνηση ως «κοινωνικά υπεύθυνη μείωση».
Η Audi θα «μειώσει επίσης το κόστος προσωπικού προσαρμόζοντας τις πληρωμές πάνω από τη συλλογική μισθολογική σύμβαση και τις μεταβλητές πληρωμές για τους μισθωτούς υπαλλήλους». Σε ελεύθερη μετάφραση, θα δουν μειώσεις στους μισθούς και τα μπόνους οι διευθυντές, τα στελέχη, τα μέλη του διοικητικού συμβουλίου κι ούτω καθεξής. Όσον αφορά το λεγόμενο σχέδιο προστασίας θέσεων εργασίας, η Audi θα επενδύσει περίπου 8 δις ευρώ στις μονάδες παραγωγής επί γερμανικού εδάφους, μέχρι το 2029. Στο Ίνγκολσταντ, για παράδειγμα, θα φιλοξενηθεί η παραγωγή ενός νέου EV καθώς και το επόμενο Q3 , το οποίο θα συναρμολογείται επίσης στο Győr της Ουγγαρίας.
Παρά την επιβεβαίωση των αναγκών για περικοπές, ο CEO της Audi, Gernot Döllner, είπε ότι «δεν θα υπάρξουν απολύσεις για λειτουργικούς λόγους μέχρι το τέλος του 2033. Σε αυτούς τους δύσκολους οικονομικούς καιρούς, αυτά είναι καλά νέα για όλους τους εργαζόμενους». Τώρα, πώς από τη μία δεν θα φύγει κανένας μέχρι το 2033 και από την άλλη ανακοινώνονται απολύσεις ως το 2029, μόνο οι Γερμανοί ξέρουν, Αν και η Audi δεν μπήκε σε λεπτομέρειες, η Handelsblatt αναφέρει ότι η εταιρεία σκοπεύει να εξοικονομήσει περίπου 1 δισεκατομμύριο ετησίως στις γερμανικές εγκαταστάσεις (το Böllinger Höfe, καλή ώρα, όπου κατασκευάζεται το e-tron GT στην κεντρική φώτο), με τη λήψη των συγκεκριμένων μέτρων.