Η Lamborghini Temerario σώζει το Audi R8

 

Audi R8 έχει σταματήσει να βγαίνει από τους κόλπους του Ίνγκολσταντ, εδώ και έναν χρόνο. Μάρτιο του 2024 έληξε η παραγωγή της τρίτης γενιάς, με τα πρώτα (και τα δεύτερα, και τα τρίτα) πλάνα των Γερμανών να ήθελαν τον διάδοχο/αντικαταστάτη αμιγώς ηλεκτρικό. Η αλλαγή στις τάσεις της αγοράς, ωστόσο, ειδικά στην κατηγορία των supercars, που γενικότερα δεν καλοκαρδίζει εμπορικά τις EV προτάσεις, βάζει και πάλι σε βενζινοκίνητη ρότα το R8 – χάρη, εν πολλοίς, και στη Lamborghini Temerario.

Η plug-in υβριδική Lambo αντικατέστησε υπερ-επιτυχημένα τη Huracan, αποδεικνύοντας πως υπάρχει θερμική ζωή και μετά τον ατμοσφαιρικό V10. Συνθήκη που, βάσει των όσων δημοσιεύει το βρετανικό Autocar, θα ισχύσει και το επόμενο R8! Αντί, δηλαδή, το R8 MK4 να είναι αμιγώς ηλεκτρικό, όπως ακούγεται εδώ και πόσο καιρό, τώρα προκρίνεται το εναλλακτικό σενάριο του μερικού εξηλεκτρισμού. Θα μπει μεν στην πρίζα, αλλά όχι ολοκληρωτικά. Όπως η Temerario, έτσι και το νέο R8 συγκεντρώνει πλέον πολλές πιθανότητες να ενστερνιστεί την PHEV τεχνοτροπία.

Στην Temerario το θερμικό σκέλος απαρτίζεται από έναν νέο 4.0λιτρο V8 που παράγει 800 άλογα στις 9.000-9.750 σ.α.λ. και 730 Νm στις 4.000-7.000 σ.α.λ. Το ηλεκτρικό κομμάτι επαφίεται σε δυο ηλεκτροκινητήρες συνδυαστικής απόδοσης 300 ίππων, που τροφοδοτούν τους εμπρός τροχούς όποτε χρειάζεται. Συνολικά, ο οδηγός της Temerario έχει στη διάθεση του δεξιού πεντάλ 920 άλογα και πάνω από 1.000 Nm, στροφάροντας μέχρι τις 10.000 σ.α.λ.! Από τη στιγμή που R8 και Lamborghini (αρχικά Gallardo, εν συνεχεία Huracan) ανέκαθεν διατηρούσαν δεσμούς αίματος, τί πιο λογικό από το να γίνει κάτι αντίστοιχο και τώρα; Κινητήρας, μετάδοση και πλατφόρμα έτοιμα είναι, ένα «OK» από τους Γερμανούς μένει.

Αν τελικά δοθεί (πολύ πιθανό), το χρονοδιάγραμμα λανσαρίσματος του νέου plug-in hybrid R8 τοποθετείται στις αρχές του 2027.

Get it on Google Play Download on the App Store