Τα μικρά SUV έχουν πάρει πολύ τα πάνω τους και φέτος σε πωλήσεις, σπάζοντας κάθε ρεκόρ και εκτοπίζοντας τις υπόλοιπες κατηγορίες. Συγκεκριμένα το πρώτο δίμηνο του 2025 το μερίδιο αγοράς τους έχει ξεπεράσει το 36%, έναντι 30% πέρυσι το ίδιο χρονικό διάστημα. Κερδισμένοι είναι οι πελάτες γιατί έχουν στη διάθεσή τους μια ευρεία γκάμα μοντέλων, που είναι σε θέση να καλύψουν κάθε ανάγκη και οικονομική δυνατότητα. Μεταξύ αυτών, μια best buy πρόταση αγοράς είναι το Hyundai Bayon, το οποίο διαθέτει πολλά χαρίσματα ενώ οι τιμές του είναι πολύ προσιτές.
Πιο αναλυτικά, το αρχικό στην γκάμα Bayon 1.2 MPI 79 PS Premium πωλείται στην πολύ οικονομική τιμή των 18.990 ευρώ. Ο 1.200άρης ατμοσφαιρικός κινητήρας είναι επαρκής για την πόλη, όμως πιο κατάλληλος για ταξίδια και για περισσότερο φόρτωμα, είναι ο 1.000άρης turbo με τα 100 άλογα. Η τιμή του αυξάνεται κατά 1.500 ευρώ, παραμένοντας και πάλι πολύ προσιτή στις 20.490 ευρώ. Επιπλέον, ο εξοπλισμός του είναι πλουσιότατος, περιλαμβάνοντας ό,τι θέλει κάθε οδηγός από ένα σύγχρονο αυτοκίνητο, συν διάφορα ακόμα αξεσουάρ. Διαθέτει οθόνη αφής 10,25 ιντσών με εργοστασιακή πλοήγηση και τηλεματικές υπηρεσίες Hyundai Bluelink, ψηφιακό πίνακα οργάνων, κάμερα οπισθοπορείας, αισθητήρες παρκαρίσματος πίσω, όλες τις ηλεκτρικές ανέσεις, ζάντες αλουμινίου, 6 αερόσακους, αυτόματη έκτακτη πέδηση, υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας και διάφορα ακόμα. Συν του ότι κάθε νέο Hyundai Bayon συνοδεύεται με εργοστασιακή εγγύηση 5 ετών απεριορίστων χιλιομέτρων.
Το ανανεωμένο Hyundai Bayon με μήκος 4.180 χλστ., πλάτος 1.775 χλστ., ύψος 1.500 χλστ. και μεταξόνιο 2.580 χλστ. εξυπηρετεί ιδιαίτερα κάθε οδηγό, γιατί από τη μία πλευρά είναι ευέλικτο στην πόλη, ενώ από την άλλη διαθέτει ευρύχωρο εσωτερικό. Η καμπίνα του με τη γεροδεμένη κατασκευή και την πολύ καλή εργονομία είναι σε θέση να καλύψει πλήρως τις μεταφορικές ανάγκες μιας τετραμελούς οικογένειας και πιο ψηλών ατόμων, χάρη στον αρκετό αέρα για τα πόδια και το κεφάλι. Μπόλικο με τη σειρά του είναι και το πορτ μπαγκάζ των 411 λίτρων, ενώ με την αποθήκευση της εταζέρας στην πλάτη του πίσω καθίσματος μπορούν να μεταφερθούν και πιο ψηλά αντικείμενα.
Την κίνηση της συγκεκριμένης έκδοσης του Hyundai Bayon των 20.490 ευρώ αναλαμβάνει το DOHC CVVD υπερτροφοδοτούμενο μηχανικό σύνολο των 998 κ.εκ. Αποδίδει 100 ίππους στις 6.000 σ.α.λ. και 172 Nm ροπής στις 1.500-3.500 σ.α.λ. και η μετάδοση γίνεται μέσω του πολύ καλού σε αίσθηση και κλιμάκωση χειροκίνητου 6τάχυτου σασμάν. Το 3κύλινδρο turbo μοτέρ με τη ραφιναρισμένη λειτουργία είναι ελαστικό, πρόθυμο στο πάτημα του γκαζιού και εξασφαλίζει σβέλτες επιταχύνσεις, με 0-100 χλμ./ώρα σε 10,7 δλ. και μέγιστη ταχύτητα 183 χλμ./ώρα. Η κατανάλωση σε πραγματικές συνθήκες βρίσκεται στα 7,5 λτ./100 χλμ., ενώ με εκπομπές CO2 117 γρ./χλμ. τα τέλη κυκλοφορίας είναι μηδενικά. Στο δρόμο, το Bayon πετυχαίνει ένα πολύ καλό συνδυασμό άνεσης και κρατήματος, αφού από τη μία πλευρά δεν κουράζει τους επιβάτες, ενώ από την άλλη θα ικανοποιήσει τους οδηγούς που θέλουν να κινηθούν πιο πιεσμένα στις στροφές.